davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

Al 2 dagen geen mobiel Internet in Maastricht wijk 18

Ik luister altijd naar Icecast radio stations via Internet op mijn smartphone tijdens het lopen. Gisteren en vandaag heb ik rondom wijk 18 gelopen in Maastricht waarbij ik het hele stuk rondom wijk 18 geen Internet verbinding had. Terug gekomen in wijk 17 had ik weer wel verbinding. Dit was gisteren en vandaag weer precies hetzelfde.

Onder het lopen heb ik het toestel uitgezet en weer aangezet opnieuw aangemeld maar geen Internet wat ik ook deed. Zodra ik in wijk 17 aankom heb ik weer wel verbinding.
3 Reacties 3
joentje67

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wie heeft nog problemen met internet.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 242Oplossingen
  • 734Likes
Hi Guido64, er is inderdaad een storing in en rondom dat gebied. Ik raad je aan het 2G (GPRS) netwerk te gebruiken. We doen ons best de hinder te beperken en het zo snel mogelijk op te lossen.
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Beste SeR,

Een beetje mp3 stream heeft al gauw 192kbps dat gaat niet werken met GPRS zelfs een AAC stream op 64kbps werkt niet met GPRS. Je hoord paar seconden geluid en gaat dan de buffer weer vullen waarna die weer leeg loopt en je weer paar seconden geluid hebt. Ik dacht dat zo'n AAC 64kbps stream wel zou werken maar vanavond eens getest maar niet te doen. Ik was blij dat 3G weer online was vanavond op mijn vaste loop route in wijk 18.

Bedankt voor het melden dat er een storing was.

Groet!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic