Klantenman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activering nano simkaart

Ik heb afgelopen dinsdag mijn telefoon gekregen, maar ik kan er nog steeds niet mee bellen smsen of internetten.
wanneer ik de online klantenservice bel, geven ze mij vals hoop, dat de simkaart het steeds morgen zou doen. 
 
ik heb nu tot zondag gewacht en hij doet het nog steeds niet, en er werd mij gezegd door de klantenservice dat ik op zondag ze ook kon bereiken.
 
-ik vraag mij af of dit vaker gebeurd bij ander klanten,
-en kan ik mij toestel terug sturen.
 
Ik vind het niet prettig hoe vodafone met de klanten omgaat, en zie het vaak terug in de forum.
er is mij steeds vals informatie gegeven om mij tevreden te stellen.
 
kan iemand  mij antwoorden geven
 
bedankt.
2 Reacties 2
Klantenman
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Niemand die kan helpen?
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Het meest simpele antwoord heb ik reeds op vele plaatsen op het forum gegeven:
 
Neem je ID-bewijs en de SIM-kaart mee naar de dichtstbijzinde Vodafone-winkel en ze kunnen je meteen helpen.
 
Of dat ook het antwoord is wat je wilde hebbben, weet ik natuurlijk niet 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic