Wim 1963

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activeren OneNumber geeft melding 'geen 06-nummer beschikbaar'.

Wannneer ik one number wil activeren krijg ik de melding dat er geen 06 nummer in mijn account aanwezig is terwijl my Vodafone app alles correct is ingesteld 3X klantenservice gebeld maar kunnen me ook niet helpen.

Wat nu?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Wim 1963, goedemorgen en welkom hier!

Hier help ik je graag verder mee! Deze foutmelding wordt vaak veroorzaakt doordat de gebruiker niet de juiste rechten/instellingen heeft in My Vodafone. Deze foutmelding kan met name voorkomen indien er meerdere gebruikers zijn toegevoegd bij een klantnummer. Dit is bij jou ook het geval als ik je My Vodafone account induik.  Hier staan namelijk 2 gebruikersprofielen. Ik heb de rechten/instellingen zojuist voor je aangepast. Wil je jouw toestel en watch opnieuw opstarten? Vervolgens kun je opnieuw OneNumber aanvragen en dit zou zonder problemen dan moeten lukken.
 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Wim 1963, goedemorgen en welkom hier!

Hier help ik je graag verder mee! Deze foutmelding wordt vaak veroorzaakt doordat de gebruiker niet de juiste rechten/instellingen heeft in My Vodafone. Deze foutmelding kan met name voorkomen indien er meerdere gebruikers zijn toegevoegd bij een klantnummer. Dit is bij jou ook het geval als ik je My Vodafone account induik.  Hier staan namelijk 2 gebruikersprofielen. Ik heb de rechten/instellingen zojuist voor je aangepast. Wil je jouw toestel en watch opnieuw opstarten? Vervolgens kun je opnieuw OneNumber aanvragen en dit zou zonder problemen dan moeten lukken.
 

Geke1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Cecilia , ik heb hetzelfde probleem 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Geke1, goedemorgen en welkom hier!

Wat een geluk bij een ongeluk dat je dan op dit topic stuit! Ook bij jou staan twee gebruikersprofielen in My Vodafone, waardoor er een mismatch is van rechten om OneNumber correct aan te vragen. Ook bij jou heb ik dit goed gezet! Wil je jouw toestel en watch opnieuw opstarten? Vervolgens kun je opnieuw OneNumber aanvragen en dit zou zonder problemen dan moeten lukken.

Geke1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen Cecilia 

halleluja ,,,, het werkt 😃

thanks 

Geke1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Cecilia , ben benieuwd hoe lang ik nog in de wacht sta met het activeren van one number ?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

@Geke1 Staat de configuratie in de Watch App op dit moment nog steeds op 'wachten'? De bestelling is wel verwerkt in ons systeem en OneNumber staat actief onder je gegevens. Vandaar dat ik het even wil dubbelchecken. Mocht hij nog steeds op 'wachten' staan, dan wil ik de huidige aanvraag voor OneNumber gaan verwijderen, zodat er een nieuwe aanvraag gedaan kan worden.

Geke1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Cecilia 

het werkt allemaal 

thanx

lotsoflovelaura

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb exact dit probleem….

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

@lotsoflovelaura Ik heb zojuist gereageerd in jouw eigen topic hierover 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic