Hi @Jacknaaijer, welkom hier.
Wat een gekke foutmelding krijg je te zien als je OneNumber wilt bestellen. Ik heb aan de achterzijde alles gecontroleerd, maar hier zie ik geen oorzaak wat de foutmelding kan verklaren. De instellingen staan correct en ook jouw My Vodafone account heeft netjes 1 profiel met de juiste rechten. Wél heb ik een instelling aan de achterzijde voor de zekerheid opnieuw ingeschakeld. Wil je eens kijken of het nu wel lukt om OneNumber te bestellen? Herstart voor de zekerheid wel even je Watch en toestel opnieuw op alvorens je een nieuwe aanvraag probeert te doen.
Mocht het hierna niet werken, dan wil ik je vragen om de volgende informatie in jouw Community profiel te vermelden. Deze informatie is alleen zichtbaar voor mij als moderator:
Klantnummer:
Telefoonnummer waar de aanvraag voor gedaan wordt:
iOS en WatchOS versie:
Datum/tijdstip van aanvraag:
MyVF mailadres waarmee ingelogd is tijdens de aanvraag:
@Ksks Ik heb zonet in jouw eigen topic gereageerd. Daar lijkt iets anders aan de hand te zijn, aangezien de dienst OneNumber al wel actief staat onder jouw gegevens sinds december 2023. Laten we dan ook voor het overzicht verder gaan in je eigen topic.