Hoi
Elssie Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Ik merk op dat er inmiddels 2 topics zijn aangemaakt over deze vraag. Laat ik me bij deze topic houden dan kan de moderator die andere stoppen. Het is natuurlijk erg vervelend dat Hollands Nieuwe nu al is gestopt en je nog geen bereik hebt met Vodafone. Geen goed begin maar dat komt zeker wel goed
🙂Heb je de SIMkaart van Vodafone er pas ingedaan toen Hollands Nieuwe er mee stopte? Zou je anders nog eens je SIMkaart van Vodafone uit je toestel willen halen, 10 minuten wachten, en dan weer opnieuw je SIMkaart erin en dan aanzetten? Misschien dat dit helpt en dat je dan wel contact krijgt met de Vodafone centrale.
Het kan ook zijn dat Vodafone nog bezig is met je aansluiting. Normaal gezien zou de oude provider pas mogen stoppen als de nieuwe je heeft aangesloten maar het komt wel eens voor dat de oude provider toch eerder stopt en Vodafone nog bezig is met aansluitingen en je daarom nog geen bereik hebt. Dan kan ik alleen maar zeggen, heb nog even geduld.
Mocht je er nu niet gerust om zijn dan kan je het best even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en vragen wat er aan de hand is. Dit kan je het best doen door een
chat te starten met Vodafone omdat je nog geen bereik hebt. Daar zit iemand die met je mee kan kijken. Maar ik zeg al, ik zou nog even wachten en de tip hier boven nog even proberen uit te voeren.
Het komt zeker wel goed vandaag en laat nog even weten als je bereik hebt en wat je hebt gedaan.