Minibeesel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activatie nano sim

Hallo.
Ik heb vanmiddag mijn abonnement verlengd.
En ben nu van de iPhone 4s naar de 6 gegaan
Maar de nano sim doet het nog steeds niet
In de winkel zeiden ze dat hij het in de loop van de middag ging doen

Maar hij doet nog steeds niets
Wat kan ik hier het beste aan doen
Of kan ik beter niets doen

Mvg
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Minibeesel,

Neem even contact op met de klantenservice.
Zij zullen je verder helpen hiermee. Of je dient even terug te gaan naar de vodafone winkel. Laat me even weten of het gelukt is

Groetjes stevied86

Bekijk in context

5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Minibeesel,

Neem even contact op met de klantenservice.
Zij zullen je verder helpen hiermee. Of je dient even terug te gaan naar de vodafone winkel. Laat me even weten of het gelukt is

Groetjes stevied86
ingeberck

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben al paar uur bezig en ik vind het eigenlijk idioot dat je eerst te horen krijgt in de winkel dat het automatisch gaat en vervolgens loop je je kapot te ergeren omdat je tot de volgende dag moet wachten om geholpen te worden! Ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @ingeberck , gaat het om een simactivatie? Normaal doet een medewerker in de winkel dit altijd voor je. De simkaart is dan binnen enkele uren actief.
rmierop

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gisteren ivm andere telefoon een nano kaartje gehaald bij de Vodafone winkel. Zou het binnen een half uurtje doen. Helaas geen leven in het nieuwe kaartje. Vodafone kklantenservice wil dat ik terug ga naar winkel.. Vanochtend terug gegaan naar winkel, na even rond bellen blijkt dat mijn simkaartje niet geactiveerd kan worden omdat er in feb door mij een bestelling is geannuleerd, en deze is nog niet helemaal afgerond in het systeem. Hier kunnen ze in de winkel niets aan doen, of ik de klanten service wil bellen...grom.

Klanten service gebeld, uitgelegd, alle details doorgegeven...we gaan het regelen en u krijgt terug koppeling..

De bestelling die ik had geannuleerd trouwens was een contract verlenging die niet goed was ingevoerd..en omdat ik niet echt onder de indruk was van deze volgens mij nogal standaard handeling, geannuleerd en andere provider genomen.

maar al met al nog geen werkend simkaartje...
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Rmierop, kan me voorstellen dat dit vervelend is. Via het forum kunnen we je hiermee echter niet verder helpen. Ik raad je daarom aan om (nogmaals) contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice. Zij kunnen dit verder voor je nakijken en proberen op te lossen. Succes!

Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic