joeyzbg

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Acties Huawei Mate 20 Pro Black, hoe zit het?

Goedeavond,

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten in combinatie met de Huawei Mate 20 Pro Black.
Bij dit toestel worden 2 verschillende promoties weergegeven en ik kan geen duidelijkheid krijgen welke promotie de juiste is. Zou iemand hier duidelijkheid over kunnen geven?

Op de pagina waar je het abonnement kan samenstellen staat:
Huawei Watch GT t.w.v. € 199 cadeau




Echter als je hier op klikt, verschijnt het volgende scherm met de text:
Watch GT met Wireless Charger t.w.v. € 259 cadeau

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi joeyzbg
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik denk dat ze nog met de website bezig zijn want er is een aanpassing geweest met promotie van Huawei.
De actie met alleen de Watch GT, zonder Wireless Charger is er voor de Huawei 20 en de actie met Watch GT MET Wireless Charger is er voor de Huawei 20 PRO. Ze hebben dus denk ik per ongelijk de tekst met en zonder met elkaar hetzelfde gemaakt, dat niet de bedoeling is. De link zelf is wel correct!

Zie ook de actie voorwaarden van Huawei zelf: https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/promoties/
Wees er wel snel bij want deze actie is er t/m 01 November, en dat is vandaag. Lees alle aanvullende voorwaarden die van toepassing zijn op deze actie op de website van Huawei.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@joeyzbg, bedankt voor de feedback hierover. Ik heb het intern doorgezet. Het zou inderdaad duidelijker zijn als je meteen ziet welke acties gelden. Beide promoties die te zien zijn op de pagina nadat je klikt zijn in ieder geval correct.

Je kunt dit ook controleren op de website van Huawei: https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/promoties/
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic