Geachte Vodafone,
Een tijdje terug heb ik een extra blok aangezet omdat ik maandelijks mijn internetdata overschreef. Sinds dien word er al 3 maanden elke keer 2x de blox bij mij in rekening gebracht. Dit vind ik namelijk een beetje vreemd aangezien ik deze blox aan het einde van die maand per direct heb stopgezet..
Nu komt het volgende, 1,5 - 2 maanden terug heb ik mijn abonnement verlengt waarbij mijn totale kosten plaatje 50€ zou bedragen en ik dus ruim 7GB internet bij mijn abbo heb. Genoeg GB dus om mijn limiet niet meer te kunnen overschrijven.. Aangezien ik de afgelopen twee maanden steeds een bedrag kwijt ben van €70-80 kreeg ik argwaan en ben ik dus mijn rekening weer gaan bekijken.
Tot op heden word er nog elke maand, niet 1x maar een dubbele blox van 3gb afgeschreven terwijl ik deze al lang heb uitgezet! Ik vind dit namelijk erg belachelijk en wil dat hier zo snel mogelijk iets aan gedaan word. Met andere woorden het teveel betaalde bedrag teruggestort. Ook heb ik meerdere malen jullie klantenservice proberen te bereiken alleen ter vergeefs zijn al jullie medewerkers dagelijks 'bezet'..