cdriessen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnementskosten

Geachte Vodafone,

Een tijdje terug heb ik een extra blok aangezet omdat ik maandelijks mijn internetdata overschreef. Sinds dien word er al 3 maanden elke keer 2x de blox bij mij in rekening gebracht. Dit vind ik namelijk een beetje vreemd aangezien ik deze blox aan het einde van die maand per direct heb stopgezet..

Nu komt het volgende, 1,5 - 2 maanden terug heb ik mijn abonnement verlengt waarbij mijn totale kosten plaatje 50€ zou bedragen en ik dus ruim 7GB internet bij mijn abbo heb. Genoeg GB dus om mijn limiet niet meer te kunnen overschrijven.. Aangezien ik de afgelopen twee maanden steeds een bedrag kwijt ben van €70-80 kreeg ik argwaan en ben ik dus mijn rekening weer gaan bekijken.

Tot op heden word er nog elke maand, niet 1x maar een dubbele blox van 3gb afgeschreven terwijl ik deze al lang heb uitgezet! Ik vind dit namelijk erg belachelijk en wil dat hier zo snel mogelijk iets aan gedaan word. Met andere woorden het teveel betaalde bedrag teruggestort. Ook heb ik meerdere malen jullie klantenservice proberen te bereiken alleen ter vergeefs zijn al jullie medewerkers dagelijks 'bezet'..
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Dat is natuurlijk niet de bedoeling dat een blox zo vaak wordt afgerekend en zeker als je hem daadwerkelijk ook stop hebt gezet. Echter vanuit hier kan ik niks betekenen voor je omdat ik vanuit hier niet in de systemen kan.
Helaas moet ik je hiervoor doorverwijzen naar de klantenservice. De klantenservice is hiervoor geopend vanaf 8 uur tot 20 uur. (Ik raad je aan om dan de keuze te maken voor de afdeling data/ vragen over internet of afdeling smartphone crew. Je zou het tevens kunnen proberen via de chat of Facebook waarbij je de link van dit topic post. Mijn collega's van daar kunnen wel in de systemen en dit oppakken. Zodra ze meer informatie nodig hebben gaan ze over op privé berichten. Helaas is het tevens waar dat het de laatste tijd wat drukker is. Hoe dan ook ik hoop voor je dat het opgelost wordt.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic