Carnoc

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement wijzigen

Goedemiddag,

Ik wilde graag mijn Start M wijzigen naar een Red Unlimited. Nu kreeg ik te horen dat de extra ziggo korting er dan niet meer af gaat. Waarom is dat? Ik snap dat een evt. nieuwe klanten korting niet geld maar die ziggo korting ook niet dus?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 69Posts
  • 12Oplossingen
  • 28Likes

Dan heb je het helemaal goed begrepen met wat je online hebt gelezen 😊. Ik zorg voor terugkoppeling naar mijn collega, het is niet handig dat deze informatievoorziening afwijkt. 

Goed om dingen wel te scheiden, want kosten voor het wijzigen van je abonnement is iets anders dan de factuurkorting die je krijgt. Deze kosten zijn € 25,- worden alleen berekend bij verlagen abonnement in de contractperiode. In jouw geval is het ophogen, die stap is kosteloos. 

De prijs die je benoemd is inderdaad de normale prijs zonder Ziggo korting. Je krijgt € 7,50 op dit abonnement. niet schrikken dus als je die € 32,50 ziet staan bij de wijziging. De Vodafone & Ziggo korting wordt wel meegenomen op de factuur. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 69Posts
  • 12Oplossingen
  • 28Likes

Hey Carnoc, dank voor je topic en welkom op de Vodafone Community. Een leuke wijziging aanvragen en dan geen korting meer? Dat is vreemd dat je die informatie krijgt, want de volop voordelen blijven actief zolang je abonnementen geschikt zijn + op hetzelfde adres staan. Kun je me aangeven waar je dit hebt gehoord? 

Het wijzigen van je abonnement doe je via de Vodafone & Ziggo app of chat. Mocht je er hulp bij kunnen gebruiken, laat het me weten. Dan neem ik telefonisch contact met je op om deze order door te nemen. 

Carnoc
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat kreeg ik via de Vodafone klantenservice te horen via 0800 - 0094
Met ziggo korting is het 25 eur maar ik zou dan 32.50 eur moeten betalen omdat mijn abonnement dan nog niet afgelopen was. 
Ik had juist online gelezen dat ophogen van het abo gratis was.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 69Posts
  • 12Oplossingen
  • 28Likes

Dan heb je het helemaal goed begrepen met wat je online hebt gelezen 😊. Ik zorg voor terugkoppeling naar mijn collega, het is niet handig dat deze informatievoorziening afwijkt. 

Goed om dingen wel te scheiden, want kosten voor het wijzigen van je abonnement is iets anders dan de factuurkorting die je krijgt. Deze kosten zijn € 25,- worden alleen berekend bij verlagen abonnement in de contractperiode. In jouw geval is het ophogen, die stap is kosteloos. 

De prijs die je benoemd is inderdaad de normale prijs zonder Ziggo korting. Je krijgt € 7,50 op dit abonnement. niet schrikken dus als je die € 32,50 ziet staan bij de wijziging. De Vodafone & Ziggo korting wordt wel meegenomen op de factuur. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic