Dan1972

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement voor de doven en slechthorenden

Hebben jullie ook een speciale abbonment voor de doven en slechthorenden...
Want de doven en slechthorenden bellen nooit.
Het is ook jammer dat we een abbo moeten nemen met belminuten. terwijl ik nooit gebruikt vind ik zonde...
Doven en slechthorenden internetten vrij vaak. is Whatsapp, Facebookchat, Skype en smsen...

Hopelijk hebben jullie een goeie abbonement voor de doven en slechthorenden.

Ik vind het trouwens jammer dat bij alle provider geen een abbonement voor de doven en slechthorenden.


Kan ik een van uw superior in prive chat gaan chatten. ik wil best met VF gaan praten.
4 Reacties 4
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Hallo,

Vodafone heeft al een tijdje speciale abonnementen voor doven/slechthorenden. Meer informatie kun je vinden via http://www.xsvodafone.nl

Groeten,
Flow
Dan1972
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry ik vind dat niet voldoende informatie
waar zijn de abbomenentsvorm. en wat gaat dat kosten per maand. etc. ik wil geen IPHONE. ben fan van Samsung

AnnieS is opgeheven en dat wist ik al.

wat ik precies wil zeggenb
een abbonement voor de doven en slechthorenden
Bijv : RED 1 GB , onbeperkt sms. voor een bepaalde bedrag ZONDER belminuten.
dat bedoel ik precies..

kijk is bij Telfort en daar kan ik evt abbonement aanpassen o.a. belminuten laten vallen.. maar ik vind dat nog te duur..1 GB met onbeperkt sms kost me al 32.00 ongeveer geloof ik. en naast wil ik ook buiteland internetten en dat kost 15 euro extra.

en bij Vodafone niet.
Iik heb BEL SMS WEB smart 100 van 32.50 pm waaronder ik ook in voordeelanden mag internetten en dat vind ik het fijnste. (ik kom af en toe in voordeelanden) daar maak ik vrij vaak gebruik van internet.

Hopelijk heb ik jullie genoeg informatie gegeven..

Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Hallo,

Ik had wat verder door moeten klikken. Valt me nu inderdaad ook op dat AnnieS niet meer bestaat.

Helaas heb ik geen antwoord op je vragen mbt de mogelijkheden voor een abonnement zonder belminuten. Werk niet voor de VF klantenservice.

Heb je al eens contact gehad via de chat? Dan kun je namelijk direct in contact komen met een medewerker.

Groeten en een fijne avond!
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Dan1972

Misschien is het makkelijk als we een offerte maken op basis van je telefoongebruik en de abonnementen die we aanbieden. Het abonnement zoals je het omschrijft, bieden we niet aan. Laat ons even samen kijken wat er het dichtst in de buurt komt en dan nemen we dat als basis om verder te gaan.

Via het forum is dat lastig omdat we bepaalde gegevens van je nodig hebben die je hier niet wil achterlaten.
Stuur ons svp een privébericht op Facebook met daarin de volgende gegevens van je: je mobiele nummer, je naam en je geboortedatum. je postcode en huisnummer, je klantnummer ( 9 cijfers begint met een 3) en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Voeg een link naar dit bericht toe svp, dat zoekt wat makkelijker;)

Groetjes, Per


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic