Hopelijk krijg ik via dit forum een keer antwoord.
Onlangs mijn abonnement besteld icm Iphone 4S 32gb. Verkopen gaat als vanouds makkelijk. De Iphone zou binnen 5 werkdagen geleverd worden. na 8 werkdagen niets ontvangen. Opnieuw gebeld. Het zou 10 werkdagen gaan duren. De 12e werkdag nog steeds niet ontvangen en een e-mail gestuurd, aangezien je tegenwoordig moet betalen om iemand te spreken te krijgen. Na 4 dagen geen reactie ontvangen, ondanks het feit dat er op de site een reactiesnelheid staat van 2 dagen. Toch maar gebeld en een terugbelverzoek achtergelaten, aangezien alle lijnen bezet waren. Wederom geen reactie. Vervolgens een 0800-nummer gebeld (verkoopafdeling). De medewerker kon niets vertellen over de status en doorverbinden was ook niet mogelijk. De medewerker wist mij wel te vertellen (via teamleider) dat de 32gb niet op voorraad is.
Uiteraard kan dat gebeuren, maar ik vind het zeer kwalijk dat er van alles beloofd wordt, je van het kastje naar de muur wordt gestuurd en je niet op de hoogte wordt gehouden. Enige wat ik te horen kreeg, is het advies om de bestelling te annuleren en opnieuw te verlengen met een 16gb toestel. Dat is inderdaad mogelijk, maar ik kies bewust voor een 32gb. Zelfs op de site wordt dit toestel nog aangeboden waarbij er gesproken wordt over een levertijd van 1 werkdag.
Ruim een week geleden een klachtenmail gestuurd....en uiteraard nog steeds geen reactie. Top service 😞