Thommus01

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengen

Hallo, ik heb mijn abo verlengt op 25-02-15 met nieuw toestel en simkaart. Toestel netjes ontvangen, wil simkaart activeren en dat gaat dus niet. Nu blijkt dat mijn aanvraag tot verlengen blijft hangen in het nieuwe systeem, niemand kan er iets aan veranderen, met een beetje geluk geeft het systeem de aanvraag op 11-03-15 vrij. Op zich is dat niet leuk maar mijn oude sim doet het niet meer dus ik ben niet meer berijkbaar. Wat als HET systeem de aanvraag niet vrijgeeft! Is toch te gek dat een computer systeem de baas is.
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Lees eerst het topic: Welke info vind je op het Forum? van Moderator Marc_
Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Tips-Tricks/Welke-info-vind-je-op-het-Forum/td-p/176397

En daarna de huisregels van dit Forum. En de regels voor het Forum-Board Abonnementen.
Dan kun je lezen dat dit Forum niet geschikt is voor individuele vragen / kwesties.

Onafhankelijke Forum-leden hebben geen toegang tot het klantensysteem van Vodafone. En kunnen jouw sim-kaart derhalve niet activeren. Daarbij: dit Forum is bedoeld voor algemene vragen, waarop onafhankelijke Forum-leden redelijkerwijze het antwoord kunnen geven, op grond van algemene, vrije informatie. Jouw topic zal dus gesloten worden. En je zult toch met de klantenservice van Vodafone moeten bellen met een geleende smartphone van iemand anders.

In de toekomst dus geen individuele vragen meer stellen via dit Forum. En ook geen individuele klachten meer. Zie de Huisregels van dit Forum.

Succes!

Netwerker.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten voor nieuwe antwoorden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic