Beste Vodafone,
Ik heb zelf al vaker een prepaid telefoon bij Vodafone gehad.Echter heb ik er twee jaar geleden voor gekozen om toch maar op een abonnement over te gaan. Dit bracht meerdere voordelen met zich mee en aangezien ik al langer bij Vodafone zat vond ik het dan ook een goed idee om een abonnement bij Vodafone te nemen.
Nu zit ik bijna aan het einde van mijn abonnement en is mijn Blackberry ontzettend vaak kapot gegaan. Dit heeft natuurlijk niets met jullie te maken, maar een Blackberry is nogal een kwetsbaar apparaat waarbij het scherm snel kapot gaat en ik had de pech dat dat keer op keer gebeurde bij een normaal gebruik van het toestel.
Bij het terugkeren naar een Vodafone winkel met mijn toestel hoefde ik ook niet te wachten op een goede service, want ik werd keer op keer afgewimpeld met de opmerking dat het maar even opgestuurd moest worden, zonder leentoestel, met keer op keer ontzettend veel mankementen aan het toestel en niks werd vergoed door de garantie en/of verzekering.
Ik zat te wachten op een goede deal qua het verlengen van mijn abonnement en eindelijk een beter toestel, maar nu ik mijn aanbiedingen heb bekeken moet ik zeggen dat ik wederom erg teleurgesteld ben. Met een goed toestel dacht ik van de problemen af te zijn, want slechte service bij een Vodafone winkel en de Blackberry Ping/Whatsapp storingen zijn niet erg belangrijk meer als je een degelijk toestel hebt. Helaas heb ik opgemerkt dat de aanbiedingen vanaf Vodafone om je abonnement te verlengen met een nieuw toestel, helemaal niet echte 'aanbiedingen' zijn. Ik kan namelijk alleen al bij Hi en Telfort voor dezelfde toestellen, of zelfs toestellen die alweer een versie hoger zijn (denk aan betere camera, beter scherm enz.), goedkopere aanbiedingen vinden. Wat tot bijna tien euro zou schelen per maand zelfs. Denk hierbij aan de Sony Xperia P die jullie voor €21.25 per maand het eerste jaar aanbieden en het tweede jaar voor €42.50. De Sony Xperia T is meerdere versie's hoger en word bij Hi aangeboden voor €20.- per maand en na negen maanden €40.- per maand.
Dit alles heeft mij een erg negatief beeld over Vodafone gegeven en ik zou graag willen weten wat jullie reactie hier op is. Het kan natuurlijk ook zijn dat ik niet goed op de site kijk of iets anders dergelijks.
M.V.G.
Robin lamers