Amsterdam020

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengen met nieuwe telefoon

Afgelopen vrijdag heeft mijn bewindvoerder voor de zoveelste keer het online formulier ingevuld met wederom het verzoek om telefoon abonnement te verlengen met de telefoon die ik graag wil.

En steeds komt er geen reactie vanaf Vodafone zijn kant geen respons naar mijn bewindvoerder vanuit Vodafone 

Zijn nu al anderhalf jaar bezig 

Ben heel lang abonnement houder van Vodafone maar nu is het wel genoeg geweest anders laat ik mijn abonnement stop zetten en ga ik naar een andere provider. 

Vindt dit zo'n slechte service  

 

Los dit op gepaste manier af Vodafone. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Amsterdam020, goedemorgen en welkom hier!

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen dat ik dit via de Community niet voor je kan oplossen. Het aanpassen van het abonnement moet vanwege de bewindvoering uitgevoerd worden door een speciale afdeling. Ik schrik er alleen wel van dat je aangeeft dat je hier al 1,5 jaar mee bezig bent. Normaliter worden de online verzoeken namelijk binnen 10 werkdagen afgehandeld. Ik wil je in dit geval adviseren om de bewindvoerder contact op te laten nemen via 0433514528 (maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09:00-13:00 uur) of per e-mail via schuldbeheer@vodafone.nl.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Amsterdam020, goedemorgen en welkom hier!

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen dat ik dit via de Community niet voor je kan oplossen. Het aanpassen van het abonnement moet vanwege de bewindvoering uitgevoerd worden door een speciale afdeling. Ik schrik er alleen wel van dat je aangeeft dat je hier al 1,5 jaar mee bezig bent. Normaliter worden de online verzoeken namelijk binnen 10 werkdagen afgehandeld. Ik wil je in dit geval adviseren om de bewindvoerder contact op te laten nemen via 0433514528 (maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09:00-13:00 uur) of per e-mail via schuldbeheer@vodafone.nl.

Amsterdam020
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas is helaas ik er dus nergens de voortgang van de verlenging of überhaupt dat Vodafone je op de hoogte houd

Want blijkbaar als er een probleem met de aanvraag is wordt je bewindvoerder niet op de hoogte gesteld dat is toch vreemd en sorry blijkbaar kun je nergens terecht bij Vodafone kastje naar het muurtje 

Heeft geen zin om email op te sturen ze doen er toch niks mee

Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Maar Cecilia heeft je toch een oplossing gegeven. Heeft je bewindvoerder gebeld en/of een mail toegezonden? Het is via deze community niet op te lossen maar via het telefoonnummer en/of mail adres is de weg wel vrij om je bewindvoerder naar toe te bellen, of te mailen. Dan krijg je antwoord en weet je ook waar je aan toe bent. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic