MrMoLoZ

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement uitgaande blokkade

Beste Vodafone medewerkers,

Momenteel zit er een uitgaande blokkade op mijn abonnement , althans dat is mijn vermoeden. Nu probeer ik al 3 dagen via het 0900 klantenservice nummer jullie vanuit mijn kantoor te bereiken. Helaas wordt door allerlei drukte, excuses aangeboden door jullie antwoord apparaat en wordt de verbinding verbroken.

Ik wil dan ook een oplossing voor mijn situatie en meer informatie over wat er nou precies aan de hand is.

Mvg,

2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
MrMoLoZ , welkom op het Vodafone Forum. Ik wil je vragen om eerst de huisregels na te lezen. Aangezien je bericht nu niet voldoet aan deze regels (forum is voor en door gebruikers) is het topic nu gesloten. Op een later moment zal je topic worden gearchiveerd. Je bent uiteraard welkom om alsnog berichten te plaatsen die wel voldoen aan de huisregels.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic