YB2014

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement paar dagen eerder opzeggen

Ik wil graag overstappen naar een andere provider. Nu zag ik echter dat mijn abonnement afloopt op 26/4, dat is nu precies de dag dat ik afreis naar het buitenland en ik vind het een beetje eng om precies op die dag de switch te moeten maken. Is het ook mogelijk dat mij abonnement (met nummerbehoud) bij de andere provider 3 of 4 dagen eerder in gaat dus bv op de 22e? Bij de andere provider zeiden ze dat ik deze vraag bij jullie voor moest leggen.
Aangezien jullie geen emailservice hebben (of deze heel goed verstopt hebben ) doe ik het via dit forum.
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo YB2014,

Als jouw verzoek al in te willigen zou zijn door Vodafone. Dan is het ontzettend belangrijk dat de afdeling Nummer-porteringen van Vodafone jouw nul-zes-nummer vrijgeeft voor nummer-portering op 22 April 2014.
Dit is een speciaal verzoek, in afwijking van hetgeen normaal gebruikelijk is.
Ik weet hoe de systemen van telecom-providers werken. En geloof mij: die zijn heel rechtlijnig en halsstarrig.
Het moet expliciet ingevoerd worden, door de afdeling Nummer-porteringen in het Systeem.
En nog mooier zou zijn, dat jij daar een schriftelijke bevestiging van krijgt.

Nog belangrijker is dan dat jij bij de aanvraagformulier van je nieuwe telecom-provider invult dat de gewenste porteringsdatum moet zijn: 22 April 2014. Plus je lange Vodafone SIM-kaartnummer zorgvuldig invullen op dat aanvraagformulier.

En nog belangrijker is dat je in Maart 2014 daadwerkelijk controleert bij Vodafone of de porteringsdatum vast staat op 22 April 2014. Dus bij de Vodafone Klantenservice.

26 April 2014 is een officiële Feestdag in Nederland: KONINGSDAG
Dan vinden er überhaupt geen nummer-overzettingen plaats tussen telecom-providers !!!

Succes !

Netwerker
YB2014
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hahaha ... weinig hoopgevend dus ... bedankt voor je antwoord.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic