CorProok

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Abonnement overzetten naar particuliere aansluiting

Hoi een klant van ons wil haar mobiele nummer van de gemeente overzetten naar particulier.

Ik heb haar het formulier laten invullen maar naar welk email adres kan ik deze verzenden ?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11852Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Ik wil natuurlijk niet al te betweterig overkomen, want sommige klanten vinden dat 😂🤣
Maar kan het misschien niet zo zijn dat het nu op een zakelijk contract staat en dat deze omgezet moet worden naar een particulier contract? Dan denk ik namelijk dat er een online formulier voor contractovermacht moet worden ingevuld. 

Maar ik kan het mis hebben natuurlijk 🙄

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3062Posts
  • 902Oplossingen
  • 1038Likes

Hi @CorProok, welkom hier! 

Wat leuk dat een klant van jullie haar mobiele nummer wil overzetten naar Vodafone en jij haar hier mee helpt. We hebben geen e-mailadres voor het indienen van een verzoek tot nummerbehoud.  Bij de aanvraag van een particulier Sim Only abonnement kan nummerbehoud tijdens het bestelproces zelf worden geregeld. Van een prepaid abonnement bij een andere provider naar Vodafone prepaid kan dit middels een online aanvraagformulier. Het is dus van belang om te weten bij welke provider zij momenteel zit (abonnement of prepaid) en wat ze bij ons wil gaan afnemen (Sim Only abonnement of prepaid). Kun je ons hiervoor iets meer achtergrond informatie geven? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11852Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Ik wil natuurlijk niet al te betweterig overkomen, want sommige klanten vinden dat 😂🤣
Maar kan het misschien niet zo zijn dat het nu op een zakelijk contract staat en dat deze omgezet moet worden naar een particulier contract? Dan denk ik namelijk dat er een online formulier voor contractovermacht moet worden ingevuld. 

Maar ik kan het mis hebben natuurlijk 🙄

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3062Posts
  • 902Oplossingen
  • 1038Likes

Juist een hele goede toevoeging @Energieboy! Een contractoverdracht is inderdaad ook nog een optie als het huidige abonnement bij Vodafone wordt afgenomen op naam van de gemeente. 

CorProok
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Correct gebruiker wilde graag het huidige zakelijke nummer omzetten naar een particulier abonnement.

Inmiddels heb ik de aanvraag kunnen versturen en heb ik een incident nummer meegekregen.

 

Bedankt voor de ondersteuning !

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic