mkkillah

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement met toestel bestellen voor afloop contract T-Mobile

Gedag,

Ik ben nu bijna 6 jaar klant bij T-Mobile. 4g komt eraan en ik zie de storm al aankomen, T-Mobile gaat waarschijnlijk weer achter lopen op de dekking, dus ik wil naar vodafone overstappen.

Ik wil heel graag de Xperia Z als mijn volgende telefoon. Probleem is bij T-Mobile kan ik mijn abonnement verlengen en krijg ik de telefoon gelijk toegestuurd. Kan ik bij Vodafone misschien de telefoon pre-orderen en het abonnement 3 maanden later in laten gaan (voor de volle 2 jaar).

Ik weet dat dit mogelijk is want ik had een jaar geleden ook korting gehad op de PS Vita met een abonnement dat 2 maanden later in ging.


Mvg,
MK-Killah
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Mkkillah,

Welkom op ons Vodafone Forum! Altijd leuk om nieuwe gezichten te zien 😄
Ik heb je berichtje even verplaatst naar een plaats waar anderen het gemakkelijker kunnen vinden als ze hetzelfde probleem hebben.

Je kunt 2 maanden voor de einddatum van je contract bij T-Mobile nummerbehoud aanvragen om over te stappen naar Vodafone.
Nog heel even volhouden dus.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Mkkillah,

Welkom op ons Vodafone Forum! Altijd leuk om nieuwe gezichten te zien 😄
Ik heb je berichtje even verplaatst naar een plaats waar anderen het gemakkelijker kunnen vinden als ze hetzelfde probleem hebben.

Je kunt 2 maanden voor de einddatum van je contract bij T-Mobile nummerbehoud aanvragen om over te stappen naar Vodafone.
Nog heel even volhouden dus.
mkkillah
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ohh QQ jammer. Ik ben een Sony fan maar het voordeel hiervan is dat ik de Galaxy S4 nog kan zien voordat ik de Z koop. Je weet het nooit. Of ik kies er misschien wel voor om gewoon voor enkele maanden 2 abonnmenten te hebben.
 
Als ik daar voor kies kan ik dan nog steeds nummerbehoud aanvragen bij het al bestaande Vodafone abonnement na een maand?
 
 
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
mkkillah, afwachten kan natuurlijk altijd. Op een al lopend abonnement kun je echter geen nummerbehoud meer toepassen.
mkkillah
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wilde dit nog even kwijt. De nieuwe abonnementen van Vodafone zijn echt ( VEEL!) te duur. Eerst was ik slechts 35-40 euro voor een flagship smartphone kwijt met 3gig data. Nu als ik meer dan 1gig(!) wil is het 60!?!?! en dan moet ik nog steeds 150 euro voor de telefoon betalen. Te idioot voor woorden. Het is gewoon melken van de domme galaxy S4 kudde. Een plotselinge prijsstijging van 70% is niet goed te praten, Vodafone zal zich moeten schamen.

Mvg,
Een afgeschrikte klant
Roos79

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Helaas is die grote prijs stijging bij alle providers terug te vinden.
Kijk maar de toestel lease bij een aantal providers je betaalt aardig wat ervoor maar aan het eind is het niet jouw eigendom.
De tijd dat je voor 30 euro in de maand en dan bv 150/200 moest bij betalen en dan had je een toestel uit het hogere segment is voorbij.
Maar dat is al ruim twee jaar zo en niet iets van nu helaas.
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Jammer dat jullie er zo over denken, maar ik kan me de eerste gedachte wel indenken. Er is inderdaad een prijsverschil, maar er is nog een ander groot verschil bij onze Red abonnementen: dat ze wel heel compleet zijn (grote/onbeperkte bundels, toestel, vervangend toestel service, gratis klantenservice, (mogelijkheid tot) MultiSim). Je hoeft dus zo goed als geen extra kosten te verwachten, en dat terwijl het inclusief heel veel is. Natuurlijk is het mogelijk dat dit niet is wat je zoekt, dat kan, kijk dan eens bij onze Bel+Sms+Web abonnementen. Nog een dingetje: Vodafone doet niet aan toestellease. Na afloop van je abonnement is je toestel gewoon van jou.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic