Ma

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement eindigen

Nieuwe klanten kunnen binnen 14 dagen abonnementen beeindigen bij slecht of geen bereik! Kunnen bestaande klanten die verlengd hebben dat ook ??????
3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Ma,

Waarom zou je verlengen als het netwerk je niet bevalt?
Nieuwe klanten kunnen, omdat ze nog geen ervaring met het netwerk hebben, binnen 14 dagen opzeggen als blijkt dat de dekking niet toerijkend is. Bestaande klanten hebben die ervaring wel, daarom gelden de normale opzegtermijnen.
kimhendriks81

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben sinds 23 sept nieuwe klant en heb alleen maar problemen met netwerk geen service. Heb al 2 feedback ingevuld en meerdere malen gebeld. Nu krijg ik steeds te horen dat het in behandeling is. Nu krijg ik wel een rekening van mijn abonnement die ik WEL mag betalen, maar ik kan al 3 weken niks met mijn gsm, dus dadelijk krijg ik te horen dat ik over die 14 dagen zit en daar ga ik niet mee akkoord. Ik wil gewoon per direct weg bij vodafone.....
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé kim,

Hoe had je het toestel dan aangeschaft? Je kunt gebruik maken van het retourformulier, binnen de zichttermijn als je telefonisch of online besteld hebt. Als je het toestel uit de winkel hebt kun je daar terug gaan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic