Dyllanw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonement eindelijk op te zeggen

Beste Vodafone-medewerkers,
 
 
Reeds in 2009 een klacht ingediend via forum van Tros Radar Forum (https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=25&t=68149). Daarna contact gehad met Jan en Antoine van Webcare om tot een oplossing te komen. Uiteindelijk naar tevredenheid tot een oplossing gekomen. Nieuw contract zou lopen tot februari 2010 waarna deze zou verlopen. Helaas is dit contract tot op de dag van vandaag, na vele, vele, vele, vele telefoontjes en mailtjes nog altijd niet afgesloten. Via de telefoon word het telkens beloofd maar niet gedaan. Via de website een vraag/klacht indienen is al even vruchteloos. Het gaat om slechts 5 euro per maand maar na 3 jaar (!) is dit toch 180 euro.
 
Daarnaast is er in 2010 een nieuw contract afgesloten. Liever geen contract bij Vodafone maar de werkgever betaald (en bepaald dus). Medio 2012 naar een andere werkgever.Na het verlopen van het contract wilde ik deze dus ook afsluiten. Tijdens de telefoongesprekken en mailwisselingen over het eerste contract ook dit contract verzocht af te sluiten. Ook nog altijd niet gelukt. Dit is een contract voor 40 euro per maand wat dus nu zo'n klein 300 euro is.
 
Graag mijn contracten met terugwerkende kracht afgesloten hebben zoals ik-weet-niet-hoe-vaak reeds beloofd.
 
Wel een kleine pluim voor dit forum overigens. In 2009 was contact met klantenservice nog compleet onmogelijk, dat lijkt nu toch verbeterd.
 
Met vriendelijke groet,
 
Dylan Teulings
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Dylan, bedankt voor het compliment maar ik ben bang dat ik je via het forum niet kan helpen.

Het forum is vooral bedoeld voor tips&tricks van klanten onderling, en natuurlijk voor algemene vragen en issues die meer klanten treft.

Een individuele service-vraag kunnen we hier niet beantwoorden. Maar we zijn als Web Crew (het nieuwe web relations) wel bereikbaar voor individuele vragen via onze facebookpagina en via twitter. Stel je vraag daar even, dan zoeken we met je uit wat er precies allemaal is gebeurd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic