hallo,
Ik heb gisteren 4/2 via internet mijn abbo. Verlengt en gekozen voor een s5, samsung. Nu werd ik vanmiddag gebeld door de bezorgservice van vodafone om mijn wachtwoord. Deze uiteraard niet gegeven en mijn bestelling zou volgens deze persoon geannuleerd worden. Ik heb vervolgens middels chat gesproken met een medewerker van vodafone. Zij vertelde mij te bellen met de klantenservice. Zo gezegd, zo gedaan. Nadat ik 15 minuten in de wacht heb gestaan vertelde deze medewerker van vodafone mij dat er een bug in het systeem zit en dat het veilig is mijn wachtwoord door te geven. Maar zij adviseerde mij om de bestelling opnieuw te plaatsen want zijn kon deze niet zien in het systeem.
Via mijn Vodafone opnieuw geprobeerd mijn abbo te verlengen en u raad het al, dat ging niet. Ik heb vervolgens weer middels chat gesproken met een medewerker van vodafone. Zij kon mij geen telefoonnummer geven van jullie bezorgservice, ik moest het nummer waarmee gebeld was maar terug bellen. Wel kon zij zien dat ik een bestelling heb geplaatst.
Ik ben al vanaf vanmiddag 1 uur bezig om dit allemaal te regelen en de moed zakt bij mij nu volledig in me schoenen. Ik ben al zo lang klant bij jullie maar ik heb dit in al die jaren nog nooit meegemaakt!
Ik wil gewoon mijn Abbonoment verlengen met de samsung s5....
De bezorgservice die mijn wachtwoord nodig had, ga ik niet meer bellen. Ook ga ik jullie klantenservice niet meer bellen. Ik sta namelijk 15 minuten in de wacht.
Ik ben normaal zeer tevreden over jullie service maar dit valt mij ontzettend tegen. Ik hoop snel wat van jullie te horen.