Onurcakir

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonement

Hey, ik heb een vodafone abbonement en ik ben nu in het buiteland al 2 maanden bijna ik gebruik de zakelijk op reis pakket maar ik kan sind een paar dagen niet bellen ? Ik heb mijn laatste rekening niet betaald omdat jullie een fout hadden gemaakt met de kosten en dus zou het herrekend worden maar op mijn vodafone is het nog steeds niets gewijzigd.. Waarom kan ik niet bellen ? Komt het door mijn laatste rekening ? Kunnen jullie mij misschien bellen ?
Alvast bedankt !
2 Reacties 2
Onurcakir
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
*edit door BasT*
Scheldwoorden verwijderd conform onze huisregels
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Onurcakir, welkom op het forum. Het forum is vooral een plek voor tips, tricks en vragen van gebruikers aan gebruikers van Vodafone diensten, en mobiele telefoons en electronica in het algemeen.
Voor een directe vraag over jouw abonnement specifiek kun je beter contact opnemen met de klantenservice.

Als je in het buitenland bent kan dat ook via e-mail, facebook en twitter. Op die laatste twee zijn we 24/7 aanwezig.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic