elzi

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonement verlengen met nieuw toestel

Beste Vodafone,

Ik heb sinds gister mijn abbonement verlengd met een nieuw toestel (Iphone 6).
Morgen wordt het toestel bezorgd.

Het gaat om het Vodafone Red (24 maanden) abbonement.
Toen ik het heb besteld was dat 47 euro per maand 2 jaar lang.
Nu zie ik bij de Typhone webshop hetzelfde abbonement en toestel voor 37 euro per maand 2 jaar.

Wat moet ik nu doen het abbonement wijzigen?

Graag hoor ik uw reactie

Met vriendelijke groet,
Jelmer Elzinga
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Jelmer,

Wat jij wilt, dat kan echt niet. Vodafone is een andere aanbieder dan Typhone. En hoewel ze beiden partners zijn als het gaat om abonnementen te verkopen voor Vodafone, zijn ze ook elkaars concurrenten.
Je zult echt het advies moeten opvolgen dat ik hierboven al uitgebreid heb beschreven.
Vodafone gaat echt niet de prijzen verlagen omdat jij dat wil. Dat doen ze namelijk nooit.
Zelfs voor mij niet :--(

Volg dus mijn eerder beschreven advies nauwgezet op.

Succes!

Netwerker

Bekijk in context

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Elzi,

Wat je kunt doen is contact opnemen met de afdeling verkoop om te zien of zij iets kunnen betekenen. Anders moet je namelijk de bestelling annuleren. En via typhone opnieuw plaatsen.

Groetjes stevied86
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Jelmer,

Ik adviseer je om het pakketje met de smartphone te weigeren. En om de zending retour te laten zenden naar Vodafone.
En vervolgens inderdaad de gehele bestelling annuleren via de Vodafone Sales afdeling. Telefoonnummer 0800-0560

Pas als je 100% zekerheid hebt dat Vodafone jouw order helemaal heeft ge-annuleerd. Pas dan plaats je je bestelling bij http://www.typhone.nl

Scheelt je toch maandelijks €10,00
En over de gehele looptijd van 24 maanden zelfs €240,00 !!!

Nogmaals: je moet eerst volledig zeker weten dat Vodafone jouw order heeft ge-annuleerd. Dat kan wel een week duren.

Succes!


Netwerker

elzi
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Netwerker,

De sales afdeling is de hele tijd in gesprek.
En de actie geldt tot eind maart dus een week is dan te laat.
Valt er niet iets te regelen dat ze gewoon de kosten veranderen, lijkt mij een prima optie
want het abbonement en het toestel is precies hetzelfde.
Scheelt weer in de verzendkosten en de dagen die eroverheen gaan.

groet,

Jelmer
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Jelmer,

Wat jij wilt, dat kan echt niet. Vodafone is een andere aanbieder dan Typhone. En hoewel ze beiden partners zijn als het gaat om abonnementen te verkopen voor Vodafone, zijn ze ook elkaars concurrenten.
Je zult echt het advies moeten opvolgen dat ik hierboven al uitgebreid heb beschreven.
Vodafone gaat echt niet de prijzen verlagen omdat jij dat wil. Dat doen ze namelijk nooit.
Zelfs voor mij niet :--(

Volg dus mijn eerder beschreven advies nauwgezet op.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic