Xcess

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbo later in laten gaan

Beste heer/mevrouw,

Na enkele jaren lid te zijn van t-mobile, heb ik besloten om over te stappen naar een andere provider. De reden hiervoor is de belachelijke prijzen die ze vragen voor de iPhone 5s.

Mijn abbo mij t-mobile loopt pas af op 26-3-2014. Nu is mij verteld dat ik een abbo kan afsluiten bij vodafone, deze later kan laten ingaan (dus per 27-3-2014), maar wel direct het nieuwe toestel krijg.

Klopt dit? En zo ja, is dit ook mogelijk via de friends & family website?

Gr
3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Xcess,

Je kunt het nummerbehoud 60 dagen van te voren aanvragen. Als je dit in de winkel doet krijg je het toestel zodra het nummerbehoud is goedgekeurd. Dan kun je het toestel dus al gaan gebruiken.
Xcess
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is dit ook mogelijk via de friends and family website?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Xcess schreef:
Is dit ook mogelijk via de friends and family website?
Dat kan ook! Houd er wel rekening mee dat je nummerbehoud echt pas 60 dagen voor de einddatum van je huidige contract aanvraagt. Als je dit eerder doet dan kan je huidige provider denken dat je jouw huidige contract wilt afkopen en dan zullen de resterende abonnementskosten in één keer in rekening worden gebracht. Als je dit vanaf die 60 dagen voor de einddatum van je contract aanvraagt dan kun je aangeven wanneer je wilt dat je abonnement bij ons in gaat.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic