enitrauw

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Aanvraag code Friends & Family

Beste vodafone,

ik heb momenteel een zakelijk abonnement bij jullie lopen naar tevredenheid, al ongeveer 6 jaar. Ik heb nog een ander abonnement bij T-mobile lopen, dat ik kan verlengen momenteel. Ik overweeg om bij T-Mobile weg te gaan ivm hun slechte data verbinding bij mij in de buurt. Welke medewerker kan mij een friends & family code sturen, ik zou graag van de korting gebruik willen maken.
Ik ben al jaren lang goede klant, zelfstandig ondernemer en wil een extra abo afsluiten, dus zou graag tegemoet gekomen willen worden. Heb ook gebeld met jullie, en het was duidelijk dat de medewerker die ik aan de telefoon had wel code wilde geven, maar niet mocht toezeggen via telefoon. Dus welke medewerker zou mij tegemoet willen komen. Alvast hartelijk dank. Code mag geregistreerd worden op e-mailadres ***

Mijn dank is groot!

*edit moderator: onderwerp verduidelijkt en e-mail adres aangepast*
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Saab900T16V Je kunt de code alleen gebruiken als je verlengt via deze website. Heb je dat al geprobeerd?

Bekijk in context

7 Reacties 7
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @enitrauw,

De Friends & Family actiecodes zijn bedoeld om vrienden/familie/kennissen van Vodafone medewerkers een korting aan te bieden. Als je een dergelijke code wilt hebben, heb je dus iemand nodig die bij Vodafone werkt. Op een andere manier is het niet mogelijk om deze code te verkrijgen.

Ik zie dat je je e-mailadres openbaar vermeldt, dit is door iedereen in te zien. Wanneer je dit toch niet openbaar wil dan kun je je eigen bericht bewerken.
TonyR

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Marc,

Sinds afgelopen februari ben ik klant bij jullie geworden en heb ik het Vodafone thuis pakket.
Momenteel heb ik al 8 jaar een abonnement bij Hi, welk begin april afloopt, maar na vervelende ervaringen met hun klantenservice is het moment toch daar om nu verder te gaan zoeken.

Toen ik het Vodafone thuis abonnement afsloot vroeg ik ook of er bepaalde korting of iets in die trant is als ik het totaal pakket
zou gaan afnemen bij Vodafone, dus televisie, telefonie, internet en mobiele telefonie.
Hierop antwoordde Tarek(klantenservice medewerker) dat er in principe geen directe aanbiedingen zijn,
maar dat als het pakket aangesloten is, dat ik dan contact via het forum moest opnemen,
de naam van hem moest zeggen, Tarek dus, en dat er dan wel iets mogelijk moest zijn in de zin van een Friends and Family code.

Het pakket is al een kleine 2 maanden geleden geinstalleerd, en nu de releasedatum van de S6 dichterbij komt
ga ik toch kijken wat de mogelijkheden zijn en/of wat ik kan doen om een Friend and Family code te bemachtigen.

Kan jij mij hiermee helpen? 🙂

Mvg

Tony Remkes
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @TonyR , in dat geval heeft de betreffende medewerker je verkeerd geïnformeerd. Via het forum is dit niet mogelijk.
Saab900T16V

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb een Family & Friends code, maar kan niet vinden hoe ik die moet gebruiken bij het verlengen van mij abonnement.
Kunnen jullie helpen?
Eerder werd ik al naar de chat verwezen, maar die doet het al een tijd niet...
Gr. Wouter
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Saab900T16V Je kunt de code alleen gebruiken als je verlengt via deze website. Heb je dat al geprobeerd?
Saab900T16V

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Dank je wel, het is gelukt.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goed om terug van je te horen dat het is gelukt :).
Heb je nog vragen dan weet je het forum te vinden!

Nog en fijne avond verder.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic