JanTd5

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanmelden iPad sim

Hoe meld ik me aan bij vodafoon met mijn iPad sim? Er word gevraagd om het gsm nummer. Dan willen ze een sms sturen. Maar inheb het ding niet in een telefoonzitten, past ook niet, micro sim. Hoe kan ik me nu aanmelden en die extra mb's aan data erbij krijgen. Het gaat om een prepaid data sim. 

Mvg, Jan
4 Reacties 4
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Jan,

Bel ff met Vodafone. Ze kunnen een account voor je aanmaken. Vervolgens vullen ze dan een e-mailadres van je in.

Daarna kun jij inloggen en kiezen voor de optie wachtwoord vergeten. Er word dan een tijdelijk ww naar je emailadres gestuurd. Hiermee kun je inloggen.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Jan, ik quote mijn collega Maartje even uit een ander topic:

--------------------------------------------
Hoi allemaal,

Ik wil graag nog een aanvulling geven aan het bericht van Patrick. Ik zag het hierboven ook al voorbij komen maar om de micro-sim van je iPad te registreren kun je als eerste proberen om de micro-simkaart van je iPad in een (simlockvrij) toestel te stoppen. Een mobiele telefoon ontvangt namelijk wel sms'jes! 🙂

Voor degenen die geen toestel hebben waar een micro-simkaart in past is er nog een andere optie. De iPad ontvangt inderdaad geen sms'jes maar wel notificatieberichten. Om een My Vodafone-account te maken, moet je de activatiecode gebruiken, en deze ontvang je in een notificatiebericht. Door de activatiecode in te voeren in het daarvoor bestemde invulvak van My Vodafone wordt je account geactiveerd. Hou er trouwens wel rekening mee dat deze notificatieberichten niet worden opgeslagen

Mochten beide mogelijkheden niet werken kun je gerust even bellen met onze klantenservice. Zoals Patrick al aangaf kunnen ze dan samen met jou de stappen doorlopen en uiteindelijk jouw My Vodafone account registreren! 🙂

Groetjes

Maartje
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL
--------------------------------------

Beantwoord dat je vraag?
LindaH

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, Ik heb een ipad met pre-paid sim aangeschaft. Nu wil ik me aanmelden en dat lukt niet ivm het SMS-je wat niet kan. Jullie hebben het over een notificatiecode. Waar kan ik die terug vinden? Via dit forum de tip uitgeprobeerd voor het micro-sim kaartje in mijn iphone te stoppen... Geen sms ontvangen! Bellen dan maar... helaas is het zondag...gggrrr Fijn weekend!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Is het je inmiddels gelukt?
Zo niet, dan raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen het account voor je aanmaken en je mailadres eraan koppelen. Dan kun je de code per mail ontvangen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic