joepsteffens

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanbieding nieuw toestel

L.S.,
Ik heb nu 13 maanden een abonnement voor 2 jaar bij Vodafone. Echter is mijn telefoon langzaam kapot aan het gaan. Vandaar dat ik graag een s6 edge zou willen evt in combinatie met een nieuw abonnement. Zou u mij kunnen laten weten wat in mijn situatie mogelijk is. Graag via mail op ***************** aangezien bellen wat lastig is ivm het bovenstaande. Huidige nr is ********** mocht je dat niet uit mijn gebruikersnaam kunnen opmaken.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet, Joep Steffens

*moderator edit: persoonlijke gegevens verwijderd*
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Allereerst welkom op het Vodafone forum!

Zou je s.v.p je telefoonnummer en E-mail uit je bericht kunnen halen? Je kunt je bericht bewerken via de optie knop en klik dan op bericht bewerken, dankje. Het forum is en openbare plek en daarom kan niet alles worden besproken via het forum.

Ik begrijp dat je huidige toestel niet meer geschikt is voor je? Je kunt 4 maanden van te voren verlengen mocht je extra vroeg willen verlengen is dit 6 maanden voor je huidige abonnement eindigt.
Wat is er ongeveer aan de hand met het toestel misschien kunnen wij je helpen het oude stof ervan af te vegen ;)?
Anonymous
Niet van toepassing
Even een toelichting op het bericht van betreft 6 maanden van te voren. Dit wordt alleen in uitzonderingen gedaan zoals diefstal etc.

Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Helaas hebben we niets meer van je vernomen @joepsteffens. Ik heb het topic daarom dan ook gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic