msloothaak92

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

8442-Heerenveen-Onbereikbaar,niet bellen/smsen & interetten-sinds vrijdag of zaterdag 9/10 augustus

Hallo!
 
Sinds zaterdag heb ik geen bereik meer in huis, ik vind het erg vervelend.
Telefoon al een paar keer aan en uit gezet maar helpt niets.
Mijn postcode is: 8442 Heerenveen
Kan iemand mij helpen?
 
Alvast bedankt
 
Groetjes Mariska
2 Reacties 2
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hoi Mariska,

da's lastig zeg. Voor zover mij bekend is zijn er geen lokale storingen in Heerenveen momenteel (in ieder geval niet aan het einde van de middag toen ik de meldingen nog eens doorkeek).

Je geeft aan dat je het toestel al eens aan en uit hebt gezet (hoewel die volgorde natuurlijk eigenlijk andersom moet 😉 ) en dat het niet geholpen heeft.
Heb je ook het volgende al eens geprobeerd: toestel gewoon aanzetten, openmaken en dan de accu er uit trekken terwijl het toestel aanstaat? (Dan doe ik natuurlijk wel de aanname dat je een toestel met een verwijderbare accu hebt, laat nog even weten wat voor toestel je hebt. Hoe meer info, hoe makkelijker we kunnen helpen)

Op die manier wordt er een compleet nieuwe aanmelding van je toestel afgedwongen en soms wil dit nog wel eens helpen.

In Heerenveen hebben we in de winkel geen Smartphone Crew, wel in Drachten en Leeuwarden. Mocht je er nog niet uitkomen en toch persoonlijk iemand willen spreken om het op te lossen, dan ben je van harte welkom in de winkel.

Succes!
msloothaak92
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Martin,
 
Ik heb idd eerst de telefoon uitgezet en daarna weer aan 😛
Ik heb net nog even geprobeerd om mijn telefoon aan te zetten en dan de accu eruit halen, helaas werkt dit ook niet.
 
Ik heb een clone van de galaxy s4. (Er staat zelfs samsung op)
Werkte perfect, heb onlangs ook een nieuwe sim kaart gehaald omdat in deze telefoon een micro sim moet, kan het zijn dat mijn telefoon hierdoor ook raar doet? En dat ik geen bereik heb?
 
Ook als ik mijn wifi uitzet heb ik ook geen bereik. 
 
Groetjes Mariska 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic