Purk-7

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

6901 - Zevenaar - Netwerkproblemen

Ik heb 2 dagen problemen met mijn netwerk, ik kan alleen met 2G verbinding maken.
Vanochtend is om 06.01 de storing volgens Vodafone opgelost, maar bij mij nog niet.
Ik heb de stappen als opnieuw toestel opstarten en proberen op een ander netwerk te verbinden doorlopen.
49 Reacties 49
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
We hebben meerdere meldingen binnen gekregen dus ik heb het al intern doorgegeven. Mocht er meer info bekend worden dan zal ik het aanpassen.

Update 9:38 Ik heb de melding op het forum opnieuw geopend.
angeliquepeters

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Geen enkele verbetering vodafone , terwijl de storing zou zijn opgelost. Alle stappen ondernomen maar geen resultaat....word hoog tijd....duurt nu al 5 dagen !!
lvdmejde

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Na gisteren ook vandaag weer problemen met het mobiele netwerk
wokkie2

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het is nu woensdag en ik heb sinds vrijdag geen internet en kan niet bellen of gebeld worden. Mijn telefoon wordt gebruikt als eerste melding bij Alarm op de zaak. Ben dus niet bereikbaar. En Vodafone verwacht wel dat ik volledige abonnementskosten betaal! Wanneer wordt dit opgelost? Ik hoor niets van ze.
Purk-7
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Wat is in situaties als deze gebruikelijk ter compensatie? Overigens vind ik het vervelender storingsdag 6 te hebben en vrijwel geen communicatie vanuit Vodafone te ontvangen.
angeliquepeters

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
En weer zegt vodafone dat het opgelost is.....DAT IS NIET ZO VODAFONE !!! Ik word er nu toch echt een beetje kwaad om....dag 7.....we horen niets, een kwart van mijn maand om...ik wil ook er graag weten wat gebruikelijk is als vergoeding. En een daadwerkelijke oplossing vodafone !
lvdmejde

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Er wordt gemeld dat de storing is verholpen, maar kan nog steeds niet bellen
Purk-7
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Ook ik heb nog geen verbinding. Vriendin ook niet. Hoe zou zo'n opgeloste storing getest worden voor oplevering?
wokkie2

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ook ik kan niet bellen, gebeld worden of het internet op. Dus het verhaaltje dat het opgelost is klopt voor geen meter.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Allemaal,

Het leek erop dat het was opgelost, maar zoals jullie zelf al merken lijken er toch nog problemen te zijn. We onderzoeken het op dit moment. Excuses voor het ongemak!
Flame

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Steeds de standaard antwoorden van de Moderators die hun werk vast niet meer leuk vinden met collega's 'in het veld' die geen verstand van zaken hebben.

Het plaatsen van een mobiele noodmast bij calamiteiten of evenementen is een fluitje van een cent. Waarom nu en hier niet ? In de Randstad wordt dit direct opgelost/geregeld.

Heb weinig vertrouwen meer in Vodafone!
ZOEE7789

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dit word echt belachelijk..
Al een week zonder normaal weekend netwerk.. Zelfs op 2g wat eerst nog een beetje werkte doet hij het zo goed als niet..
Ik blijf oproepen missen en vooral met de kerst was dat erg lastig.. Gaan jullie het nu eens een keer oplossen?!
ik mag ook wel aannemen dat er voor alle gedupeerden iets van een compensatie tegenover staat?
angeliquepeters

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Antwoord krijg je niet van vodafone......het enigste wat ze zeggen is " probleem opgelost " terwijl dat niet zo is....ik neem aan dat we compensatie krijgen. Zo niet dan ga ik er werk van maken.
angeliquepeters

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Beetje jammer dat vodafone niet antwoord op de gestelde vragen.....
Werner12345

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Annebelle Is hierover al wat meer bekend?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dit soort klachten hebben uiteraard de hoogste prioriteit en we begrijpen jullie frustratie. Onze collega's doen hun best om de problemen zo snel en goed mogelijk op te lossen. Nogmaals excuses voor het ongemak.
Purk-7
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Al nieuws? Wat Vodafone niet schijnt op te pikken gedurende deze 8 dagen is dat wij als eindgebruikers wel willen weten wat het probleem is en hoe het opgelost wordt. ALs iemand nu eerlijk zegt, hij doet het niet, we snappen er niks van en er kan pas 29/12 een expert deze kant op komen dan zijn we er niet blij mee maar snappen we tenminste waar we op wachten. Nu lijkt het alsof we wachten op een wonder, en dat geeft wat weinig vertrouwen.
angeliquepeters

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Ik ben het helemaal eens met bovenstaande opmerking van Purk-7 . Het vertrouwen is compleet weg.....en ondertussen ook een week van mijn abonnement 😞
angeliquepeters

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Ik heb denk ik de oplossing !!!! Met dank aan HOLLANDSE NIEUWE !! Vriendin van mij heeft ook al een week dezelfde problemen. Hollandse nieuwe is netwerk van vodafone.....
Haal de batterij eruit op het moment dat de telefoon nog aanstaat . Bel dan met een ander toestel naar je mobiel. Batterij er daarna weer in en dan doet hij het als het goed is weer....
angeliquepeters

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Toch triest dat vodafone niet met deze oplossing komt.....vodafone wat is de compensatie voor 8 dagen lang weinig tot geen bereik ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic