Fijn dat er meer mensen zich melden met deze klachten...
ik heb onlangs reactie gekregen vanuit Vodafone via de e-mail en ik wil deze graag met jullie delen..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
21-03-2014 Ons antwoord
Beste Lonneke,
Bedankt voor je e-mail! Wat vervelend dat je slecht bereik hebt thuis. Ik kan me voorstellen dat je hiervoor graag een oplossing wilt.
Onderzoek.
Ik wil de mogelijkheden graag voor je onderzoeken. Kun je me aangeven of het slechte bereik vooral binnenshuis is?
Met vriendelijke groet,
Désirée
Vodafone klantenservice
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo,
Het bereik wordt slecht zodra ik met de auto mijn straat in rij.
Kloosterstraat in Urmond. Zodra ik binnen ben valt de verbinding steeds weg
en ben ik nauwelijks bereikbaar!
Met vriendelijke groet,
Lonneke
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
21-03-2014 Ons antwoord
Beste Lonneke,
Bedankt voor je reactie. Ik begrijp dat het vooral om binnenshuis dekking gaat.
Onderzoek
Je gaf aan dat je hiervan ook last hebt met een zakelijk nummer. Hierover heb ik nog een aantal vragen.
Is dit een nummer dat van jouw eigen bedrijf is?
Of is dit van een bedrijf waarvoor je werkt?
Kun je me dit nummer doorgeven?
Met vriendelijke groet,
Désirée
Vodafone klantenservice
21-03-2014 Uw vraag
Hallo,
Dit is het telefoonnummer van mijn vriend. Hij heeft deze telefoon voor
het werk maar ervaart dezelfde problemen. Het telefoonnummer heb ik op dit
moment niet bij de hand.
Mensen die bij ons op bezoek komen ervaren overigens ook dezelfde
problemen!
Groet lonneke
21-03-2014 Ons antwoord
Beste Lonneke,
Bedankt voor je reactie. Je geeft aan dat dit het telefoonnummer van je vriend is.
Slecht bereik binnenshuis
Dekking binnenshuis wordt beïnvloedt door jouw huis. Ook wordt dit beïnvloedt door omliggende gebouwen. Gebouwen worden steeds beter geïsoleerd. De dekking binnenshuis wordt hierdoor steeds slechter. Daardoor kunnen wij de dekking binnenshuis niet garanderen.
SignaalPlus
Gelukkig is hiervoor wel een oplossing. De oplossing heet SignaalPlus. Je koopt dan een apparaat. Dit heet een Femtocel. Hiermee verbetert u de dekking binnenshuis. Je vindt https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/signaalplus.shtml alle informatie over SignaalPlus en hoe je deze kunt bestellen.
Telefoonnummer
Waarom vroeg ik naar het zakelijke telefoonnummer? Ik kan dan nagaan of er bij hoge uitzondering een korting mogelijk is voor de SignaalPlus. Dit kan echter alleen als het nummer van jouw vriend zelf is. Is dit van het bedrijf waarvoor je vriend werkt? Dan kan je vriend hen het beste contact met ons hierover laten opnemen.
Met vriendelijke groet,
Désirée
Vodafone klantenservice
21-03-2014
Hallo,
Zoals reeds aangegeven op het forum vindt ik het gezien de abonnementskosten die ik al betaal, belachelijk om zelf zo'n kastje te kopen. Het is toch jullie verantwoordelijkheid om te zorgen voor goed ontvangst? De telefoon van mijn vriend is idd van zijn werk maar hij heeft deze thuis eigenlijk nooit nodig na werktijd. Ik ben zeer ontevreden over de oplossing die jullie bieden.. Het ontvangst begint overigens al slecht te worden als ik buiten sta.. Ik moet de straat uitlopen om fatsoenlijk te kunnen bellen! Dit heeft dus niets met isolatie te maken!
24-03-2014
Hallo,
Krijg ik nu geen reactie meer op mijn laatste email?
Ik ga er vanuit dat dit een vergissing is want dit is niet manier waarop met trouwe klanten dient te worden omgegaan..
Ik hoop op een spoedige reactie,
Hoogachtend,
Lonneke
Tot op heden heb ik geen enkele reactie meer gekregen op mijn laatste twee e-mails!
Schandalig hoe er met klachten wordt omgegaan!
Ik ben blij om te lezen dat ik niet alleen dit probleem ervaar! Ik hoop dat iemand deze berichten oppikt en zorgt dat er eindelijk een fatsoendelijke oplossing komt!
Ik ben op dit moment een zeer ontevreden klant en wilde dit graag met jullie delen!!!
Hopende op een reactie!