Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes

6 maanden Netflix cadeau

http://voda.fo/ne/y6nc9Update 06-07-2015:
Indien je een e-mail hebt ontvangen waar in staat dat je Netflix-abonnement is opgezegd vanwege een betalingsprobleem kun je dit topic raadplegen.

Update 5-6-2015:
Wegens een fout in ons systeem zijn de maandelijkse Netflix kosten niet afgeschreven. Op de Vodafone rekening kan mogelijk een hoger bedrag onder het kopje Content staan. Kijk op je gespecificeerde rekening op My Vodafone onder Content (aankopen via mobiel internet) om te zien om welke periode het gaat. Excuses voor het ongemak! Heb je hier nog vragen over, stel je vraag in een reactie op dit bericht.

Update 12-03-2015:
De actieperiode van 6 maanden gratis Netflix is voor sommige mensen bijna voorbij. Helaas is er door Netflix naar deze klanten hierover een onjuiste e-mail gestuurd.
Mocht je deze e-mail ontvangen hebben, dan kun je die negeren. Vodafone zal jou op de hoogte stellen van de einddatum en over de opties die je hierna hebt.

Update 02-01-2015: De Netflix actie is momenteel voorbij. Klanten die hun bestelling voor of op 31 december hebben geplaatst kunnen wel nog gebruik maken van 6 maanden gratis Netflix.

NB: Registratie kan pas plaatsvinden nadat je de sms met de activatielink hebt ontvangen.


Met de introductie van 4G opende zich een wereld aan nieuwe mogelijkheden. Je kunt bijvoorbeeld jouw favoriete films en series overal kijken op je Smartphone via Netflix. En als je nu een Vodafone Red, Red Super of Red Plus abonnement óf de 1GB Videobundel aansluit krijg je ook nog 6 maanden Netflix cadeau! Ook als je vanaf 1 december 2014 via de Vodafone Winkel, Belcompany of telefonisch een nieuw Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement aansluit kun je gebruik maken van deze actie. Hoe cool is dat? Kijk op onze website voor meer informatie over deze actie en de voorwaarden.

Heb je na het lezen van onze actiepagina toch nog vragen? Hieronder beantwoorden we de meest gestelde vragen:
Voor wie geldt de actie?
In welke periode kan ik gebruik maken van deze actie?
Hoe vaak kan ik gebruik maken van de actie?
Ik voldoe aan de voorwaarden van de actie, maar ik heb geen sms ontvangen.
Ik ben al klant bij Netflix. Kan ik toch gebruik maken van de actie?
Hoe sluit ik Netflix aan op mijn Smartphone?
Ik heb problemen met het in gebruik nemen van Netflix. Wat kan ik doen?
Welk netwerk heb ik nodig om Netflix te kunnen kijken?
Hoeveel data gebruik ik per uur als ik Netflix kijk?
Hoe zit het met mijn datakosten?
Ik wil Netflix kijken, maar mijn databundel is bijna leeg. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik mijn Netflix account opzeggen?
Hoe kan ik Netflix activeren met iTunes

Voor wie geldt de actie?
Netflix is voor 6 maanden inbegrepen bij een nieuwe aansluiting of een verlenging naar Red, Red Super of Red Plus abonnement. En ook als je vanaf 1 december 2014 via de Vodafone Winkel, Belcompany of telefonisch een nieuw Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement aansluit.
Wil je de actie aansluiten bij je nieuwe Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement (vanaf 1 december 2014)? Geef dan even je e-mailadres door bij je bestelling. Je ontvangt dan na ongeveer 10 dagen een e-mail met instructies voor de activatie.
Ben je al Vodafone klant? Sluit dan de 1GB Videobundel aan om gebruik te kunnen maken van deze actie. De eerste maand krijg je deze bundel naar rato, dus het aantal MB's is afhankelijk van de aansluitdatum. Je kunt deze bundel aansluiten als je een Bel+Sms+Web, Smart, Red Essential, Red of Red Super abonnement hebt. Dit kan op de volgende manier:

  • via My Vodafone
  • via de My Vodafone App
  • sms VIDEO BUNDEL AAN naar 4000
In welke periode kan ik gebruik maken van deze actie?

  • De actieperiode loopt van 1 september 2014 tot en met 31 december 2014
  • De actieperiode voor Mobiel Breedband Basis en Mobiel Breedband Extra loopt van 1 december 2014 tot en met 31 december 2014
  • Je kunt tot drie maanden na activatie van je abonnement of BloX de Netflix actie activeren
  • Nadat je je via offers.vodafone.com/nl hebt geregistreerd gaan de gratis zes maanden Netflix in
  • Na zes maanden wordt automatisch € 8,99 per maand in rekening gebracht, tenzij je tijdig opzegt. Je kunt je Netflix abonnement tot drie dagen voor het einde van de actieperiode opzeggen
Hoe vaak kan ik gebruik maken van de actie?
Je kunt maar één keer gebruik maken van Netflix actie

Ik voldoe aan de voorwaarden van de actie, maar ik heb geen sms ontvangen.
Heb je na activatie van je priceplan of BloX, na 12 dagen geen sms ontvangen? Ga dan met je telefoon naar offers.vodafone.com/nl. Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren.

Ik ben al klant bij Netflix. Kan ik toch gebruik maken van de actie?
Als je al een Netflix account hebt kun je nog steeds profiteren van de actie. De waarde van deze actie (€ 53,94) wordt dan toegevoegd aan je bestaande Netflix account. De duur van de actie wordt bepaald door het type Netflix account waar je gebruik van maakt.

Hoe sluit ik Netflix aan op mijn Smartphone?
Volg de link uit de sms of gebruik deze link via je telefoon: offers.vodafone.com/nl.

NB: Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren.
Vanaf daar doorloop je onderstaande 4 stappen.



Ik heb problemen met het in gebruik nemen van Netflix. Wat kan ik doen?
We raden je aan om even te wachten en dan opnieuw te beginnen via deze link via je telefoon: offers.vodafone.com/nl. Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren. Heb je dat al een paar keer geprobeerd? Neem dan contact op met onze Smartphone Crew via 1201.
Heb je na registratie problemen met inloggen in Netflix? Neem dan contact via de NETFLIX support site: https://help.netflix.com/help. Vanaf daar kun je via live chat je probleem melden.

Welk netwerk heb ik nodig om Netflix te kunnen kijken?
Netflix werkt op 3G, 4G en Wi-Fi netwerken. Let op: er komen extra datakosten bij hetNetflix kijken in het buitenland. In het buitenland werkt Netflix alleen in de landen waar Netflix al live staat.

Hoeveel data gebruik ik per uur als ik Netflix kijk?
Het gebruik hangt af van de kwaliteit van de stream die op Netflix gekozen wordt. Je kunt dit instellen via https://www.netflix.com/youraccount. Ga dan naar Your Profile -> Playback settings.
Er zijn 3 verschillende instellingen (het gebruik is een schatting per stream):

  • Low (0.3 GB per uur)
  • Medium (SD: 0.7 GB per uur)
  • High (HD: 3 GB per uur, 3D: 4.7 GB per uur, Ultra HD 4K: 7 GB per uur)
  • Auto (hiermee wordt de hoogst mogelijke kwaliteit geleverd, gebaseerd op jouw actuele datasnelheid)
Hoe zit het met mijn datakosten?

  • Als je Netflix kijkt via je telefoon heb je een dataverbinding nodig
  • De verbruikskosten worden verrekend via de databundel van je abonnement
  • Is je databundel leeg, sluit dan een aanvullende databundel aan. Mogelijkheden vind je hier: www.vodafone.nl/flexibeledata
  • Wil je Netflix kijken in het buitenland? Dan betaal je wel extra datakosten. Bekijk de buitenlandse tarieven
Ik wil Netflix kijken, maar mijn databundel is bijna leeg. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik mijn Netflix account opzeggen?

  • Dit kan via www.netflix.com/youraccount. 17 dagen voor het einde van de actieperiode sturen we je een sms. Netflix is tot drie dagen voor het einde van elke abonnementsmaand opzegbaar. Je hebt na de sms dus nog 14 dagen om op te zeggen. Na het afmelden kun je nog tot het einde van je laatste abonnementsmaand Netflix blijven kijken
  • Je kunt je Netflix abonnement gedurende de 6 maanden opzeggen en toch blijven kijken tot het einde van de promotieperiode
Hoe kan ik Netflix activeren met iTunes?

  • Als je Netflix met je iTunes account betaalt, ga dan svp eerst naar iTunes en zeg hier je betaling op.
  • Je kunt nu de activatie via Vodafone doorvoeren
  • Op het eind van de looptijd van de Vodafone actie, activeer je de betaling weer in iTunes (laat je het liever via Vodafone doorlopen, dan kan dat uiteraard ook)
  • Onder www.netflix.com/youraccount kun je zien dat het tegoed van Vodafone er bij geschreven is


Nu weet je écht alles over onze Netflix actie. Heb je nog vragen stel ze dan in dit topic.
Geen vragen? Ga dan lekker chillen en kijk naar jouw favoriete serie of film. En met Vodafone kan dat nu overal 😄




Mijn favoriete serie op Netflix is momenteel 'Orange is the new Black'. Wat is jouw favoriet?





170 Reacties 170
eshj

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Bij de verlenging van mijn abonnement kreeg ik een smsje over de Netflix actie.

Nu heb ik geprobeerd om me te registreren op de website (offers.vodafone .com/nl) maar ik krijg continue de melding "Validatie van de gebruikte identificatie gegevens is mislukt". Hetzelfde gebeurt als ik me wil registreren op Clouds. Ik heb hierover de klantenservice al gebeld en kreeg als oplossing een mailtje met het resetten van mijn wachtwoord maar nog steeds krijg ik dezelfde foutmelding over een mislukte validatie. Voor de Netflix actie moest ik Netflix maar bellen zei de telefoniste, maar zij kunnen nog niets voor me betekenen omdat ik niet geregistreerd ben. Ik werd dus weer terug naar Vodafone verwezen. De klantenservice nogmaals bellen is momenteel geen optie omdat steeds als ik bel de wachttijd langer dan 10 min is..

Weet iemand van jullie hoe ik dit probleem kan oplossen?

Groet,
Esther
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Esther, ik denk dat dit inderdaad iets is dat in je account(s) bij ons zit. Zolang de registratie nog niet doorlopen is dan moeten mijn collega's bij onze klantenservice dat voor je verhelpen.
eshj

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je voor je bericht Bas. Ik heb inmiddels meerdere keren met de klantenservice gebeld maar het probleem bestaat nog steeds.
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@Maartje @Marc-

Hier dan na lang wachten het slothoofdstuk omtrent mijn problemen betreffende het activeren van de Netflix-aktie. Na diverse malen contact te hebben gehad met de klantenservice, en het aanmaken van een storingsticket, is mijn probleem plotsklaps spontaan opgelost. ????
Vanmorgen tijdens mijn ochtendpauze kwam ik ineens op het idee om nog maar eens te kijken of de activeringslink voor de Netflix-aktie nog steeds niet werkt. Van de klantenservice had ik echter nog steeds geen bericht ontvangen, en geloof het of geloof het niet, ik kwam meteen op de activeringspagina van Netflix. Ik heb vervolgens de gehele activeringsprocedure probleemloos kunnen doorvoeren, en nu wel met inbegrip van mijn reeds bestaande inloggegevens. Op de pagina betreffende de factureringsgegevens van mijn bestaande Netflixaccount staat nu ook dat ik gebruik maak van een speciale aktie, en dat ik gedurende 6 maanden niet gefactureerd zal worden. Hoe het kan, vraag het mij niet, maar het is gelukt. Missie geslaagd. ???? ik heb de klantenservice reeds een mail gestuurd dat mijn probleem als een donderslag bij heldere hemel opgelost is, en dat het storingsticket dus gesloten kan worden. Ik wil jullie in ieder geval bedanken voor jullie input, en ik hoop dat bij de andere klanten met activeringsproblemen deze ook snel opgelost zullen worden. Zo zie je maar weer dat niet teveel zeuren en het hebben van wat geduld toch blijkbaar beloond wordt. Eind goed, al goed. En ze leefden nog lang en gelukkig. ????

Groetjes,

Marcel
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Thewessen,

Dat is goed nieuws! Bedankt voor het delen van je ervaringen en excuses dat het allemaal even heeft geduurd. Het kan zijn dat het op de achtergrond inderdaad is opgelost n.a.v. je case maar dat dit nog niet was teruggekoppeld. Hier kan soms wat tijd tussen zitten.
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@Marc-

Ik zie niet in waarom jij je excuses zou moeten aanbieden. Dat het in eerste instantie niet lukte lag aan een technisch probleem, waar jij absoluut niet de veroorzaker van was. Bij menselijke fouten zijn excuses op zijn plaats, maar bij technische problemen is dat wat anders. En dat het wat langer geduurd heeft is voor mij ook helemaal geen probleem. 6 maanden blijven in dit geval gewoon 6 maanden. Ik wacht liever iets langer in de wetenschap dat het deugdelijk opgelost wordt, dan dat er maar snel iets aangeprutst wordt, en je van het kastje naar de muur gestuurd wordt. En mocht je toch stug blijven volhouden, en koste wat kost je excuses willen aanbieden, ze zijn bij deze aanvaard. ???? Alvast een fijn weekend, en zoals de psychiater al tegen zijn patient zij, laat je niet gek maken. ????
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
@Thewessen
Komt me bekend voor. Volgens mij hebben wij dezelfde psychiater:D
tjo

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Riffraff,

ook ik ben weer flink beetgenomen bij het afsluiten van een nieuw Vodafone abonnement. Ook ik heb een Vodafone Red Essential abonnement afgesloten in de veronderstelling dat ik gratis 6 maanden Netflix kon gebruiken. Ik vind het ook niet "sjiek" zoals Vodafone dat heeft aangepakt. Ik vind dat ze nadrukkelijk moeten vermelden dat Vodafone Red Essential niet in aanmerking komt voor de Netflix actie. Ik (wij) zijn bij lange na niet de enigen die in dit "grapje" getrapt zijn. Normaliter heb ik genoeg aan een 1 GB data abonnement, vandaar dat ik voor Red Essential gekozen heb. Als ik van te voren geweten had dat ik voor 5 euro meer wel gebruik kon maken van de Netflix actie inclusief 2 GB data en onbeperkt bellen (is bij red essential ook beperkt tot 300 min) dan had ik wel voor het abonnement RED gekozen. Zo zie je maar weer; je moet altijd op je hoede blijven. Ik blijf het een zeer vervelende "streek" van Vodafone vinden.
tjo

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Per,

Kortingen krijg je overal, dat extraatje niet. Sommigen mensen doen het daar extra voor en dat je dan zo reageert is niet netjes.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @tjo
Ik ben je even kwijt, gaat het om de opmerking die ik plaatste als reply op het grapje dat @Thewessen maakte over de psychiater? Ik denk dat het hier om een spraakverwarring gaat 😉
Per
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
Ik denk eerder dat het betrekking heeft op je reactie van 13 oktober (dus bijna 7 weken geleden) als antwoord op een opmerking van @sabine1979 .
Ess

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi

ik heb vandaag mijn Abbonement verlengd
met een Red super D Abbonement, maar ik heb geen netflix erbij gehad hoe kan dat?


Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@Ess

Hallo@Ess. Als alles goed gaat krijg je onder normale omstandigheden binnen een week een SMS van Vodafone (in een heel enkel geval kan dit iets langer duren) met daarin een activatielink. Deze activatielink zal je in de gelegenheid stellen om de Netflix-actie te activeren. Zie ook https://www.vodafone.nl/netflix/. Succes.

wijngr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Sinds 9 december klant van Vodafone en op 15 december de activerings sms voor 6 maanden gratis Netflix ontvangen. Nu geeft de link waar ik terecht komt als ik mijn telefoonnummer invoer aan: "Voer een geldig mobiel telefoonnummer in". Kan het zijn dat mijn nummer nog niet als Vodafone-nummer herkend wordt, omdat mijn nummer uit nummerbehoud komt. En zo ja, hoe lang duurt het voordat het wel gaat werken?

Groet,
Robert Paul van Wijngaarden
Astrid
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@wijngr Ik vermoed dat je Netflix probeert te actieveren via wifi. Dan kunnen we jouw nummer niet herkennen. Zet wifi tijdens de registratie daarom even uit en registreer je via 3G/4G. Dan zou het moeten lukken.
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@wijngr

Beste Robert Paul,

Zoals@AstridG al aangaf is het nodig dat je de activering met je mobiele telefoon moet uitvoeren terwijl je dus ook daadwerkelijk verbinding hebt met het 3G/4G netwerk (dus geen wifi). Je mobiele nummer zal dan als het goed is herkend worden, en dit wordt dan automatisch voor je ingevuld. Wel lijkt het mij van belang dat inderdaad de nummerportering in zijn geheel afgerond moet zijn. Daar Netflix bepaalde afspraken met Vodafone heeft gemaakt zal het mobiele nummer tijdens de activering ook waarschijnlijk daadwerkelijk een "Vodafonenummer" moeten zijn. Als de aanvraag voor je nummerbehoud dus nog niet in zijn geheel afgerond mocht zijn, dan zou ik met de activering nog even wachten totdat dit wel het geval is. Zou je vervolgens tijdens de activering nog andere foutmeldingen krijgen, dan wil het nog wel eens helpen om in de instellingen van je telefoon even de browsergeschiedenis en websitedata te wissen (bij de iPhone staat dit onder Instellingen / Safari / Geschiedenis en websitedata wissen), en dan vervolgens een nieuwe activeringspoging te ondernemen. Succes. 😉

Groet, Marcel
kouwie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoeft toch niet aan te melden met je telefoon, ik heb de link in de sms per computer ingevoerd, ik had al een bestaand Netflix account hier is een tegoed op gestort.

MVG,
Menno
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Menno, het zou kunnen dat als je al een bestaand account hebt, het activeren via je PC wel werkt. Toch raden we aan om waar mogelijk via je telefoon op 3g/4g alles te activeren. Want, zoals @Thewessen hierboven al aangeeft: er wordt onder andere aan de hand van je telefoonnummer gecontroleerd of je deel kunt nemen aan de actie. En op je PC of met de wifi aan kan dat niet gedetecteerd worden. Dus vandaar 🙂
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@BasT

Het zou kunnen dat het ook mogelijk is via PC/wifi. Ik heb zelf beide manieren geprobeerd, en het viel mij op dat bij de 3G/4G-methode je telefoonnummer automatisch herkend wordt terwijl je bij de PC/wifi-methode je nummer handmatig moet invoeren. Daar je nummer normaliter "eenmalig" is, zou ik eigenlijk niet weten waarom het dus via PC/wifi niet zou mogen lukken. Mij persoonlijk is het uiteindelijk, na de nodige reeds bekende (en ook opgeloste) problemen, gelukt via de 3G/4G-methode. Vandaar dat ik ook de voorkeur aan deze methode geef. Naar mijn mening mag het echter niets uitmaken welke methode je gebruikt, zolang je nummer maar klopt en op de juiste manier ingevuld is. Daar ik dit natuurlijk niet voor de volle 100% zeker weet, wil ook ik toch iedereen adviseren om gebruik te maken van de 3G/4G-methode, daar het op die manier zeker zou moeten lukken. Nummerportering zal overigens in mijn ogen natuurlijk wel altijd in zijn geheel doorgevoerd moeten zijn, daar dit anders wel nog voor de nodige problemen zou kunnen zorgen.

Groet, Marcel
sclephas

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Hoe kan ik zien of het gelukt is de actie te activeren op mijn bestaande Netflix account? Ik kreeg wel het scherm te zien met 'activeren' of 'bent u al klant', waarbij ik dus kon inloggen met de inloggegevens die ik al had. Daarna werd ik doorgeleid naar mijn accountpagina. Er staat niets over tegoeden etc, en ik heb ook geen sms gehad. Hoort dit?

Alvast bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic