ik heb onlangs een abbonement afgesloten waarin is verteld dat ik hiermee ook 5g kan ontvangen, maar ik zie nog geen 5g en dit zou toch al moeten omdat dit volgens jullie al in de lucht zou moeten zijn. Nu lees ik ook dat de 11 pro helemaal geen 5g kan hebben? Dit is nou juist de reden dag ik deze telefoon heb aangeschaft (net als mijn partner) Als dit idd zo is voel ik mij zwaar verneukt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @AlwinKalt
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als je het over een iPhone 11 Pro hebt dan klopt het dat je daar GEEN 5G mee kan ontvangen. Apple heeft pas, en dat is nog maar waarschijnlijk, in z’n nieuwe iPhone 12 de 5G chip en dan pas kan je met een iPhone 5G met je toestel verbinden op het netwerk van Vodafone.
Ik zeg waarschijnlijk omdat het mogelijk is dat Apple, net zoals Samsung, de goedkopere versie op 4G laat staan en dat je met een duurdere type wel 5G kan ontvangen. Dus zorg dat je daar dan ook op let als je die gaat kopen (overigens, de iPhone 12 komt pas ergens uit in oktober, november of misschien iets later door Corona).
Maar sorry om te melden, met je iPhone 11 Pro kan je dus geen 5G ontvangen!
Hoi @AlwinKalt
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als je het over een iPhone 11 Pro hebt dan klopt het dat je daar GEEN 5G mee kan ontvangen. Apple heeft pas, en dat is nog maar waarschijnlijk, in z’n nieuwe iPhone 12 de 5G chip en dan pas kan je met een iPhone 5G met je toestel verbinden op het netwerk van Vodafone.
Ik zeg waarschijnlijk omdat het mogelijk is dat Apple, net zoals Samsung, de goedkopere versie op 4G laat staan en dat je met een duurdere type wel 5G kan ontvangen. Dus zorg dat je daar dan ook op let als je die gaat kopen (overigens, de iPhone 12 komt pas ergens uit in oktober, november of misschien iets later door Corona).
Maar sorry om te melden, met je iPhone 11 Pro kan je dus geen 5G ontvangen!
Dan ben ik door jullie medewerker op het verkeerde been gezet en mijn vrouw ook. Ik had dan nog wel een aantal maanden kunnen wachten. Ik neem dit erg hoog op en laat het hier niet bij zitten. Dit is een erg kwalijke zaak. Ik ga hier ook iets op de nieuwe media zetten, waarschijnlijk ben ik niet de enige.
Beste @AlwinKalt
Ik ben geen medewerker van Vodafone. Ik ben net zoals jij, klant. Wat je is laten weten via een Vodafone medewerker weet ik niet. Begrijp niet dat deze je heeft laten weten dat je dit toestel kan aanschaffen, terwijl die zou moeten weten dat dit niet kan.
Mijn advies, ga terug naar de winkel waar je deze hebt gekocht en praat er over met de medewerker of de shopmanager al daar. Hier kan eigenlijk niemand iets voor je doen omdat ook de community Vodafone medewerkers niet bij het gesprek zijn geweest en niet kunnen oordelen. Ga naar de winkel en probeer het daar op te lossen.
Hey @AlwinKalt . Welkom hier.
Oh jee, nu zit je dus met een telefoon die helemaal geen 5G aan kan . Het abonnement dat je hebt kan dus prima geschikt zijn, maar het toestel niet. Op onze site kan je een check uitvoeren voor alle telefoontoestellen en zo kijken of het wel/niet al 5G geschikt is. Heb je deze niet gecheckt voor je de keuze voor dit toestel maakte? 😞
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.