john45

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4 G dekking ook voor providers die gebruik maken van Vodafone netwerk?

Ik ben klant van de provider Hollandse Nieuwe, die weer gebruik maakt van het netwerk van Vodafone. Wanneer kan Hollandse Nieuwe ook 4G aanbieden?
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @john45 ,

Maar zoals wordt gezegd door Hollands Nieuwe zelf:

Wij maken gebruik van het betrouwbare 3G-netwerk van Vodafone. 4G ondersteunen wij nog niet.

Nog niet ho! Dat betekent niet dat het er nooit zal komen misschien dat later er en mogelijkheid hiervoor kan zijn.
Of je dan en nieuw soort abonnement nodig hebt of en aantal euro's extra moet betalen dat is de info tot nu.
john45
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vraag het omdat ik bezig ben met de aankoop van een nieuwe Iphone 5S, die 4G aan kan. Moet ik dat wel doen? Of kan ik dan net zo goed een Iphone 4 nemen? Ik weet niet wanneer Hollandse Nieuwe ook 4G gaat ondersteunen.
Ik zit nog bijna 2 jaar in een contract.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @john45 ,

Je kunt die vraag eens leggen bij Hollands Nieuwe als je daar klant bent. Want zelf heb ik nog geen andere informatie erover gevonden. Je kunt kiezen om de iPhone 5S te nemen maar dat weerhoud je inderdaad niet om en en iPhone 4 of 4S te kopen (de 4S lijkt me op dit moment met IOS 8 beter) als 4G nog niet aangeboden wordt.

Weet wel dat en nieuwe telefoon kopen erg veel geld kan kosten, want ben je niet tevreden met het toestel bij je abonnement?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic