Imke_27

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3G weer aanzetten op Iphone.

Hallo, ik was vorige maand over mijn datakosten buiten mijn bundel gegaan. Toen werd mijn 3G automatisch gestopt tot het einde van de maand. Het is nu al het einde van de maand geweest en mijn 3G doet het niet. Ik heb al geprobeerd mijn internet Blox aan te zetten maar dan krijg ik steeds een sms dat hij het niet doet.
Weet iemand hoe ik mijn 3G weer kan aanzetten?? Ik heb trouwens een iphone 5.

Alvast bedankt!
8 Reacties 8
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Imke,

Kijk allereerst je instellingen even na. Maak je gebruik van abonnement of prepaid?
Imke_27
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een abonnement.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Imke_27 ,

Maar staat bij je instellingen en dan mobiele netwerken 3G geselecteerd? Hiermee zorg je ervoor dat je internet weer aan staat.
Imke_27
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als je naar mijn instellingen en dan mobiel netwerk gaat dan staat er geen 3G bij wel mobiele data en 4G en die heb ik allebei aanstaan.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Imke_27 ,

Welke iPhone heb je? En heb je en 4G abonnement of 3G?
Imke_27
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een iphone 5 en dat over me abonnement weet ik eerlijk gezegd niet. Maar ik had vroeger wel altijd 3G.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Imke, nu, de voor de hand liggende zaken zijn denk ik bekeken. Zet voor de zekerheid je toestel nog een paar minuten uit en dan weer aan. Het kan zijn dat een nieuwe verbinding met ons netwerk nodig is voor het doorheeft dat je nummer weer gewoon mag internetten.

Helpt dat nou niet, dan neem even contact op met de klantenservice. Dan moet denk ik je nummer even nagekeken worden 🙂
Imke_27
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zal ik doen. Bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic