Hans_Maarssen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3G - 4G netwerk

Hallo ik heb sinds twee weken een samsung S4 aangeschaft met daarbij het behorende abbo om gebruik te kunnen maken van 4G. Helaas is het al jaren een probleem om op mijn lokatie PC: 3607PK naar behoren een redelijke verbinding te maken met het netwerk. Zowel 3G als 4G werken hier namelijk voor geen ene meter. De ontvangst is hier ronduit belabberd. Kunt u mij vertellen of dit nog gaat worden opgelost want meerder meldingen hebben tot nu toe niet tot een oplossing geleid.
 
Met vriendelijke groet,
 
Hans
 
7 Reacties 7
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Hans,

Ik heb de dekking bekeken op jouw locatie. Er staat vlakbij een past die GSM en UMTS ondersteunt. Ik zie dat de gemeten dekking echter niet optimaal is. Het zou kunnen dat de rijen gebouwen die ertussen zitten het signaal wat verzwakken.
Verder zie ik wel een 4g mast in Maarssen maar dat is niet degene die het dichtst bij jou staat. Dat betekent echter niet dat 4g niet gaat komen op jouw postcode. Het is slechts een kwestie van nog een klein beetje geduld tot jouw postcode verbeterd is.
Hans_Maarssen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lijkt me niet erg waarschijnlijk want ik kijk vanuit mijn raam boven op de mast. Afstand 75 meter ??
Maar toch bedankt voor de reactie we gaan het afwachten. Wel jammer dat er in de vodafone winkel niet even de moeite is genomen om te checken of ik uberhaupt wel gebruik zou kunnen maken van 4G. Nu voorlopig een te duur abbo tot het zover is. Jammer 😞
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heb je buitenshuis wel goed 3g bereik?
Hans_Maarssen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben al blij als ik een G in mijn toestel zie verschijnen.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Dan raad ik je aan om even contact op te nemen met de klantenservice zodat ze een onderzoek kunnen starten. Je woont namelijk heel dichtbij de mast, de dekking zou dan in orde moeten zijn.
Hans_Maarssen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ga ik doen. Bedankt voor de respons.

Hans.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Graag gedaan 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic