Balhond

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3 maanden netflix/onbeperkt data

Best heer/vrouw

Ik heb gisteren mijn abonnement verlengd bij Vodafone. Echter hoe kom ik erachter of ik 3 maanden Netflix/ onbeperkt data voor de eerste 3 maanden krijg? Ik zie nergens een melding daarvan.

Met vriendelijke groet,

Jody
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Zodra het abonnement is ingegaan ga je een sms krijgen met een link daarin om netflix te activeren. Normaliter zou je deze binnen 1 a 2 weken ontvangen.
In my Vodafone zou je kunnen zien of het oude abonnement nog geldt of het nieuwe. Tevens staat daar ook het stukje onbeperkte data in. De klantenservice kan dit eventueel ook controleren voor je

Bekijk in context

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Zodra het abonnement is ingegaan ga je een sms krijgen met een link daarin om netflix te activeren. Normaliter zou je deze binnen 1 a 2 weken ontvangen.
In my Vodafone zou je kunnen zien of het oude abonnement nog geldt of het nieuwe. Tevens staat daar ook het stukje onbeperkte data in. De klantenservice kan dit eventueel ook controleren voor je
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Balhond, is het inmiddels nog gelukt? In dit topic vind je overigens nog uitgebreide informatie terug over de verlengdeal.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic