martindenbutter

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2959AS Streefkerk | 3g=4g

Heb sinds kort 4g alleen is het net zo slecht als 3g . Postcode 2959AS Streefkerk. Mijn toestel is een galaxy s4.
5 Reacties 5
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Wat bedoel je precies met 'zo erg'. Betreft het de snelheid, ontvangst, storing? Laat het even weten. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je op het Forum kunnen helpen.

martindenbutter
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De ontvangst en de snelheid, maar dit heeft waarschijnlijk met elkaar te maken.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@martindenbutter

Het zou kunnen dat je binnenshuis een slechtere 4G dekking ervaart dan wanneer je buitenshuis bent. Dat is normaal en daar is helaas ook weinig aan te doen. Binnenshuis kan het signaal namelijk door heel veel verschillende factoren worden beïnvloed. Buiten zou je in ieder geval wel een betere snelheid moeten ervaren. Doe in ieder geval ook eens een speedtest om te kijken welke snelheid je binnenshuis hebt, en welke snelheid je buitenshuis hebt.
martindenbutter
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook buiten heb ik alleen een g , heel soms zie ik 4G maar dan met 0 streepjes.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Martin,

Ik heb de precieze dekking op jouw postcode nagekeken en ik zie dat deze inderdaad niet optimaal is. Dit kan dus betekenen dat je niet altijd goede 3G/4G dekking hebt. Je kunt in dat geval proberen om handmatig een netwerk te selecteren (2G of 3G). Dit kan stabieler werken omdat je toestel dan minder vaak naar een verbinding hoeft te zoeken.

Een andere oplossing is SignaalPlus. Hiermee kun je de dekking op een specifieke postcode verbeteren. Ik raad je aan om eens een kijkje te nemen op SignaalPlus.nl.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic