eeverts

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

25Mb Buitenland

We waren 14 dagen in Tsjechië, en ik dacht: dan sluit ik 2x een 25mb op reis af. De info zegt dat die een week geldig is. De eerste week ging prima, volgens plan. Op de laatste dag kreeg ik een berichtje dat ik 95% van de data had gebruikt. Perfect dus. De volgende dag, toen de week voorbij was, probeerde ik opnieuw '25mb op reis' te regelen. Ik kreeg als antwoord: u bent al aangesloten. Dus blijkt de aansluiting meer dan een week te blijven. Toen de data echt opgebruikt was, een paar dagen later, probeerde ik het opnieuw, maar kreeg als antwoord, dat ik eerst de EU datalimiet 50 uit moest zetten. Die heb ik echter nooit aangezet. Toen begreep ik het helemaal niet meer, en heb het zo gelaten en het internetgebruik tot het minimum beperkt. Dat had wel tot gevolg, dat we tijdens de terugreis even de navigatie via google maps hebben gebruikt, en daarvoor meer dan 20 euro op de rekening kreeg. Dus: ik dacht twee keer 10 euro kwijt te zijn voor onze vakantie. Maar de tweede week was ik feitelijk >3x zoveel kwijt, dankzij de verwarrende info van Vodafone. Is er een manier om de extra kosten terug te krijgen? groet, E.Everts
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic