jpth76

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1567JN - Assendelft | Slechte netwerkdekking

Ik woon in Assendelft postcode 1567JN, ik hier slecht bereik met 3G. Telefoon schakelt telkens naar 2G. Ook andere mensen met vodafone hebben slecht bereik.
6 Reacties 6
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé jpth76,

Ik zie inderdaad dat het 3G bereik op deze locatie niet optimaal is. Test eens even uit hoe de 2G verbinding is? Deze zou wel voldoende moeten zijn, Deze verbinding kan namelijk zorgen voor een stabiele belverbinding. zodat je toch gebruik kunt maken van je toestel.
jpth76
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Annabelle,

Dank voor je antwoord, 2G verbinding is beter. Maar ja mobiel internet op een 2G verding is niet vooruit te branden.
Enig idee wanneer er in deze postcode netwerkverbetering staat gepland?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dat is in elk geval iets 😄
Maar ik snap dat dat niet optimaal is. We werken voortdurend aan ons netwerk. De geplande werkzaamheden kun je hier vinden. Ik weet jammer genoeg niet wanneer Assendelft aan de beurt is, dus daarop heb ik geen antwoord voor je. Hopelijk heel snel.
jpth76
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je antwoord.
roy8448

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hier ook veel moeite mee, Vodafone is erg slecht in Seandelft. Halverwege dit jaar loopt mijn abbonnement af en ik denk dat ik naar KPN overstap omdat de ontvangst beter is.
Wellicht dat de komst van 4G een oplossing is in onze wijk, als ik daar nog jaren op moet wachten is voor mij de keuze simpel.....
michaeldam

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De vinex wijk Saendelft-west is echt heel slecht wat betreft bereik. Altijd al zo geweest. Woon zelf op 1567AA en heb ik de tuin 2G. Drie maal raden wat er binnen gebeurt. Gelukkig is daar wifi natuurlijk. Maar nu even naar het winkelcentrum. Overal GPRS en zet een stap over de drempel van een winkel en je hebt simpelweg geen data meer.
Ik heb trouwens een zakelijk abonnement via mijn werkgever. Heb begrepen dat die (soms) via een andere infrastructuur loopt. Zakelijke gebruikes kunnen niet binnenhuis werken in deze Vinex wijk. Het is raar om niet te zeggen slecht. Er zijn grensstreken met betere dekking.
4G duurt nog wel even voor mij (ergens 2015 bij een nieuwe telefoon). Maar eigenlijk zou 3G het op 1567AA gewoon moeten doen.
De dekkingskaart toont lariekoek. Dus wat betreft de betrouwbaarheid voor de rest van NL kan ik niet echt van de kaart op aan.
Mvg
Michael
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic