f.khalil

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1 klant 2 klantnummers Red together

ik heb een redtogether abonnemnemt met 2 extra's dus 3 nummer in totaal. nu is het zo dat de hoofdnr onder een klant nummer staat en de andere twee onder een andere klantnummer. ik kan dus op de twee extra's (twee nummers) niet interneten alleen bellen. ik ben al sinds oktober 2023 met vodafone bezig om het voor elkaar te krijgen. er zijn nu verschillende cases aangemaakt, maar te vergeefs het probleem is nog steeds niet opgelost. ik blijf maar bellen wel 3x per week. ik heb het gevoel dat vodafone mij van kastje naar de muur stuurt. elke keer dat ik met vodafone bel krijg ik een andere verhaal. vandaag ook. er wordt niks in hun systeem genoteerd dus als jij belt moet jij het verhaal weer opnieuw vertellen. en als jij dat al 20 keer hebt gedaan, is de lol er ook van af. ik sta op het punt om mijn abonnementen bij vodafone op te zeggen. 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12277Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3204Likes

Wat vervelend dat het niet gaat zoals het moet. Eigenlijk zou je bij het aanvragen van de Red Rogether Extra gelijk op het juiste klantnummer moeten inschrijven. Maar goed, blijkbaar is het niet helemaal goed gegaan. 

Het beste wat je kan doen is bellen naar het speciale telefoonnummer van het Red Together team, 0800-2266789  (Maandag t/m vrijdag: 08.00 - 20.00 uur

Zaterdag: 09.00 - 20.00 uur / Zondag: 09.00 - 18.00 uur)

Deze mensen zitten voor je klaar om je hiermee te helpen. 

Tjeerd85

Raadgever
  • 111Posts
  • 24Oplossingen
  • 27Likes

En als dat van @Energieboy niet werkt kan je ook dit: Een abonnement overnemen of overdragen - Vodafone.nl gebruiken om ze onder 1 klantnummer te laten zetten natuurlijk.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic