Eefchr

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat is de status van mijn verlenging?

Hallo.


Zojuist heb ik mijn abonnement verlengd en een nieuw toestel uitgekozen. Ik hoefde bij deze bestelling niets te betalen (eenmalige toestelkosten betaal ik op de eerste factuur denk ik dan?) en heb twee mails ontvangen: een samenvatting van de overeenkomst en een besteloverzicht (nummer 462922411). Echter, als ik op internet naar het volgen van de bestelling ga, staat er dat de bestelling is afgebroken en dat ik mijn mail moet checken. Hier is niets in te vinden over waarom de bestelling afgebroken zou zijn, ook niet in mijn spam. Ik lees hier ook dingen over een mogelijke BKR afkeuring, maar ik heb geen registraties onder mijn naam staan en mijn maandelijkse toestelkosten bedragen €10, dan wordt je volgens mij niet geregistreerd bij het BKR als ik het goed heb?

 

Kan iemand me misschien helpen en vertellen wat er mis gaat bij mijn bestelling?

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Wat er aan de hand is, geen idee. Een medewerker van Vodafone kijkt vandaag met je mee en dan zal er wel duidelijkheid komen. Het maakt niet uit wat je moet betalen, per maand, als de toestellening maar onder de 250,- euro blijft. Zodra die hoger is dan krijg je een BKR controle en registratie. 

Info vanuit Vodafone:
Een lening van meer dan € 250 wordt positief geregistreerd bij het BKR. We melden dat je een krediet hebt bij Vodafone en dat registreert het BKR. Zodra we je laatste betaling hebben ontvangen melden we de lening weer af. Een registratie bij het BKR blijft vijf jaar zichtbaar.

Zorg er dan voor dat je lening onder de € 250 blijft. Bijvoorbeeld door iets meer in één keer te betalen bij aanschaf van je toestel

 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Eefchr, goedemorgen en welkom hier!

Wat leuk dat je je abonnement bij ons wilt verlengen met een nieuw toestel. Ik heb de bestelling erbij gepakt en zie dat deze inderdaad is gecancelled. Dit heeft niet te maken met een BKR-registratie, maar met een administratieve reden. Ik wil je aanraden om even te bellen met de afdeling Status Order via 0800-0560. Zij kunnen deze bestelling opnieuw voor je plaatsen op de correcte wijze zodat je snel jouw nieuwe toestel in huis hebt 🙂

Eefchr
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi! Dank je voor de reactie! Het oplossen kan niet via de chat? Heb nogal een drukke dag vandaag en zie daarom weinig tijd om te kunnen bellen, en volgens mij zijn ze nu nog niet open? 😅

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@Eefchr Ze zijn vanaf 08:00 inderdaad telefonisch bereikbaar. Uiteraard kan je ook altijd een chat starten 🙂

Eefchr
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oké super! Moet ik dan nog iets specifieks vermelden zodat ze weten waar het over gaat en ze het op kunnen lossen, of zien zij hetzelfde als wat jij hebt gezien en weten ze hoe het opgelost moet worden als ik mijn allereerste bericht naar hen stuur?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Yes, aan de hand van het bestelnummer kunnen ze dit gelijk ook voor je zien! Dan moet het goedkomen. Ik had het anders helaas zelf voor je in orde gemaakt, maar via de Community hebben we deze optie niet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic