1
Vraag
2
Reageer en help mee
andybagaya

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Wanneer komt OneNumber beschikbaar voor Samsung Galaxy Watch 6 eSIM 2024?

Wanneer komt OneNumber beschikbaar voor Samsung Galaxy Watch 6 eSIM 2024?

11 Reacties 11
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3572Posts
  • 1086Oplossingen
  • 1178Likes

Hi @andybagaya 

Helaas nog geen nieuws onder de zon op dit gebied. Vooralsnog ondersteunen we op dit moment alleen OneNumber i.c.m Apple Watches. In de toekomst willen we OneNumber ook zeker mogelijk maken voor smartwatches van Samsung. Hiervoor is nog geen datum bekend, maar zodra daarover meer bekend is dan zullen we dit delen via de gebruikelijke kanalen.

Rahoel

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Vind het wel jammer dat vodafone dit nog steeds niet ondersteund

Heb inmiddels de watch 5 en 6 en kan na 2 jaar nog steeds geen gebruik maken van OneNumber...

Tijd om over te stappen naar KPN...

Mic61

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 18Likes

Ook ik ben teleurgesteld van zo een goede provider als Vodafone -één van de beste!- maar die, net als een vlek op een mooie witte pagina, verdomd Android Smartwatches te ondersteunen. En dat vind ik ook zo jammer. De reden zijn niet helemaal duidelijk maar ongetwijfeld heeft dat met winst te maken. 

Het probleem voor ons, Samsung Smartwatches gebruikers, is dat vaak, om niet te zeggen vrij veel altijd, ook een Samsung mobiele telefoon bezitten, en dat maakt de overstap naar Apple Watch wel lastig. De 2 zijn lang niet 100% compatible, en niet te vergeten dat de meeste van ons al een Samsung smartwatch hebben, of tenminste een Android. Het zou dus veel simpeler voor ons zijn als Vodafone de esim gewoon aanbied...

En ook heb ik gedacht te gaan overstappen naar KPN, ik zou zelf 20 tot 30 euro's goedkoper kunnen zijn, en dat inclusief de esim voor mijn Samsung Watch Pro, en een snelle verbinding van 1GB (up en down) via de kabel.

Twee dingen houden mij tegen... 

1 - Het gedoe van de overstap zelf

2 - De slechte reviews op Trustpilot van KPN gebruikers.

Die zijn erg veel en erg slecht, en gaan van haperig internet TV tot zeer slechte klantenservice via allerlei klachten over niet nakomen van beloften en/of telefonisch van de kast naar de muur worden gestuurd. 

Dan ga ik sterk nadenken of ik de overstap wel doorzet. Je kan beste goedkoper zijn maar als de service niet optimaal is ben je nog verder van huis.

Ik kan alleen met zekerheid zeggen dat tot nu toe mijn TV het goed doet, (maar dat is natuurlijk van Ziggo), eveneens mijn mobiele verbinding, en voorlopig neem ik altijd mijn mobiel mee, verbonden met de smartwatch via Bluetooth.

2025 komt er aan, en de Android smartwatches groeien op snel tempo. Wie weet, gaat Vodafone wakker worden en de service aanbieden... 

Rahoel

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Beste Mic61. 

 

Dat is nou waarom ik nou precies nog geen overstap doe naar kpn... Ik moet wel zeggen dat ik vroeger bij kpn zat, en het voor mij nog steeds de beste provider is. Ik woon in een buurt waar ik slechte internetverbinding heb met Vodafone, dat ligt niet aan Vodafone, maar door de dikke muren die tegenwoordig worden gebruikt... Met kpn had ik daar nooit last van... Moet soms naar de eerste verdieping om normaal via Mobiel een gesprek te kunnen voeren. Ik ben overgestapt naar Vodafone vanwege de vele ziggo kortingen etc... Maar ik ik zit echt te denken om over te stappen naar kpn. Ik moet dan wel enkele nieuwe utp kabels gaan trekken, en dan elke jaar van provider wisselen 😉.. Hopelijk komt Vodafone snel met Onenumber, anders ga ik in januari overstappen... De kortingsdagen komen er aan 😊

Eddie62

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Zojuist een medewerker gesproken middels de chat en deze gaf toch duidelijk aan dat vodafone ermee bezig was en het zou gaan komen. Echter lees ik hierboven dat het nog niet bekend is. Toch maar tijd om te gaan overstappen, ongelooflijk dat een grote speler als vodafone geen one number heeft voor Samsung telefoons en watch. Maak nu gebruik van een Fold6 en de watch7 en kan geen gebruik maken van one number omdat vodafone zijn zakken vult in de samenwerking met apple. Helaas stappen er steeds meer mensen over bij vodafone en vodafone vraagt zich zelf niets af en laat het gewoon gebeuren.

Eddie62

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Uiteraard is er geen nieuws onder de zon op het gebied van one number voor Samung, zie overal de advertenties van apple, zelfs naast deze berichten staan de advertenties van apple. Begrijp niet dat vodafone nog andere merken verkoopt als apple zoveel geld oplevert.

Mic61

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 18Likes

One number is voor mij meer een uitdaging dan een noodzaak, en ik was bereid €5 extra te betalen voor de service. Mijn smartwatch kan het aan, dus vind ik leuk om te doen, plus... het kan handig zijn als je telefoon bent vergeten.

Hoe dan ook, een grote provider als Vodafone zou de dienst gewoon moeten aanbieden. Als dat gebeurt voor januari 2025 twijfel ik nog aan, dus wat je betreft, veel succes met KPN. 

(Ps. Een kijkje naar de site van Trustpilot is wel de moeite waard. Ik was verbaasd bij het aantal negatieve reviews.) 

Rahoel

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Beste Eddie62

 

Dat hoor ik al 2 jaar lang..." We zijn er mee bezig " 😐

Ik kan pas vanaf januari overstappen...

Mic61

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 18Likes

Ja, het verhaal dat ze ermee bezig zijn heb ik eerder gehoord, met naam een paar jaren geleden. Ooit kreeg ik ook van een medewerker te horen dat Vodafone moest ergens mee beginnen en dat de keuze was gevallen op de smartwatches van Apple. Android zou later volgen... Niet dus... 

Ondertussen krijgen binnenkort de kosten van Vodafone zo een kleine 4% verhoging, maar dat is natuurlijk de schuld van de Belasting... 😁 

Rahoel

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Beste Mic61

 

Ik kijk niet meer naar reviews van providers...Er is overal wel wat ....En ieder heeft zijn eigen ervaring,

ook Ziggo staat er bij reviews niet goed voor...Voor dat ik Ziggo echt goed had werken, moest ik al mijn coax kabels incl. versterker etc gaan vernieuwen...Ik heb zoveel geïnvesteerd, vandaar dat ik tot nu toe ben blijven zitten bij Ziggo.

Ik was al bezig met KPN in huis te halen, maar moet wachten tot mijn Vodafone contract afloopt in januari...

Eddie62

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Beste Rahoel,

 

Ik kan pas april 2024 overstappen maar ben er wel klaar mee.

Ga komende weken bekijken welke provider geschikt is en betaal ik de rest van de kosten af aan Vodapple, oh nee vodafone.

Dan maar geld kwijt maar ga dit soort zakkenvullers die niets met hun klanten hebben niet nog langer steunen.

Ook exit bij ziggo en alles bij andere provider.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic