Lucdeboer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon gestolen in het buitenland

Beste Vodafone,

 

Gisteren is helaas mijn telefoon gestolen. Ik zit op dit moment in Tenerife en vlieg pas 26 april weer naar huis. Nu wordt er op dit moment een nieuwe simkaart opgestuurd. Echter moet ik deze verifiëren via een sms maar wegens de diefstal, heb ik mijn sim kaart niet meer. Met telefonisch contact met de klantenservice kom ik niet verder. Nu heb ik het onderstaande topic gevonden, van iemand in een vergelijkbare situatie. Mijn vriendin vliegt volgende week zondag ook naar Tenerife en zou graag willen dat ze de simkaart meeneemt zodat ik weer bereikbaar ben. Zouden jullie mij alsjeblieft kunnen helpen met het onderstaande? Ik heb mijn nummer ook nodig voor werk, het kan niet wachten tot dat ik weer terug ben. Ik ben al jaren klant, hoop dat jullie mij zouden kunnen begeleiden in het onderstaande proces. 

 

-https://community.vodafone.nl/t5/Archief/Telefoon-gestolen-buitenland-lang-verblijf-en-nieuwe-simkaa...

 

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp! Mochten andere mensen tips hebben dan hoor ik het ook graag.

 

Met vriendelijke groet,

 

Luc de Boer

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Lucdeboer, welkom hier!

Wat ontzettend naar dat jouw toestel is gestolen in Tenerife. Ik zie dat je in de tussentijd de simkaart al hebt laten blokkeren en dat ook gisteren het verificatienummer voor My Vodafone is aangepast. Helaas kan ik via deze weg, de Community, de nieuwe simkaart niet voor je activeren. Het topic waar je naar verwijst daarbij is toentertijd contact geweest tussen de klant en de afdeling Klachten. Dat is dus via een andere weg geregeld. Mocht het nu (na aanpassen mobiel nummer voor verificatie My Vodafone) niet mogelijk zijn in My Vodafone, dan kun je altijd contact opnemen met de klantenservice en vragen of ze dit eventueel ook voor jou kunnen beleggen bij klachten en je bereid bent om diverse documenten toe te sturen als verificatie 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic