Greet51

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung s24 extra inruilactie (promocode), geen reactie van likewize

Goedemorgen, ik heb op 3 maart (net binnen de inruilactie) een nieuwe telefoon met abonnement besteld bij Vodafone. 5 dagen later alles netjes geleverd gekregen en meteen het formulier ingevuld (online) en doorgestuurd met alle gegevens die gevraagd werden. Tot op heden nog niet eens een bericht gehad van likwize met een promocode, die je nodig hebt om je oude telefoon in te ruilen + extra inruilactie van 200 euro. Ik heb een aantal keren likewize gebeld (advies vodafone) maar die krijg je dus nooit te pakken. Je word alleen maar in de wacht gezet. Ook mail gestuurd maar ook geen reactie helaas. Ik weet niet tot wanneer de actie nog duurt, maar aangezien ik nog niet eens een promotie code heb gehad, vrees ik dat ik straks naast de actie alsnog ga grijpen. Eerlijk gezegd vind ik de gang van zaken, met name dat je overal zelf achteraan moet gaan, erg klantonvriendelijk. Je betaald ook netjes je abonnement per maand bv, maar als je dan een leuke actie hebt, dan moet je allerlei moeite gaan doen om dat te realiseren. En ik lees dat ook na het opsturen van je telefoon, alles erg lang duurt. Is er iemand van Vodafone hier, die mij wel aan een promotie code kan helpen?  Mvg Greet

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hoi @Greet51 
Ik heb vanochtend gereageerd op jouw bericht in een ander topic. Ik zie de gevraagde informatie graag van je tegemoet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic