1
Vraag
2
Reacties
Franceska

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Promotiecode Likewize

Ik heb mijn abonnement en van mijn zoon verlengt en daarbij voor een nieuw toestel gekozen, de pixel 9. Ik zou bij deze keuze mijn oude GSM kunnen inleveren met een bonus van 150 Euro. Likewize regelt deze actie. 

Ik had eerst een promotiecode gekregen van 50 euro. Daarop heb ik vorige week gebeld met Likewize om aan te geven dat dit niet klopt, Likewize ging dit uitzoeken en zou erop terug komen bij mij. Die zelfde avond kreeg ik een mail met de excuses en dat de promotiecode van 150 euro toegekend was en dat deze zo snel mogelijk gebruikt moest worden. Door ziekte en een drukke week wilde ik afgelopen zaterdag de code gebruiken, maar bij het verzenden van alle data springt de website van Likewize naar een Server Error in Application page. 

Ik heb meteen een mail gestuurd naar Likewize met hoe we dit kunnen regelen zodat ik de promotiecode kon gebruiken. Ik kreeg onderstaande mail van hun. 

Beste Franceska Maduro,  

Bedankt voor u email.
 
Wij begrijpen dat dit een teleurstellen nieuws kan zijn.
Maar we kunnen u geen nieuw promotiecode verstrekken als wij kunnen dat niet doen. Alleen Vodafone kan dat, alle promotiecode komen van Vodafone.

Als u denkt dat u in aanmerking komt, neem a.u.b contact op met de ondersteuning van Vodafone.

 

Indien u verder nog vragen, aarzel niet om contact met ons op te nemen.

 

Met vriendelijke groet,

Bai

LikeWize Trade-In Support

Dit is toch geen oplossing? Mijn zoon had op die extra inruilwaarde van 150 euro gerekend zodat hij mij kan terug betalen omdat ik zijn telefoon betaald heb. 

Hoe gaat Vodafone hier mee om? Of kunnen jullie iets regelen zodat wij toch die 150 euro bonus kunnen krijgen

 

groetjes Franceska Maduro

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Franceska
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Gelukkig is de klantenservice van Vodafone wel behulpzaam en heeft een oplossing bedacht. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3588Posts
  • 1089Oplossingen
  • 1183Likes

Hi @Franceska, goedemiddag!

Bij inruil van je oude toestel ontvang je extra inruilwaarde (dus bovenop de inruilwaarde van jouw oude toestel). In jouw situatie zou dit om een extra inruilwaarde van € 150,- gaan. Hiervoor moet je een promocode aanvragen, het toestel versturen naar LikeWize en na inspectie van jouw toestel zorgen zij voor de uitbetaling. Het aanvragen van de promocode kon tot 19 september. Dit heb je gedaan, maar doordat er vanuit LikeWize iets mis is gegaan met de waarde van deze code heb je na contact dezelfde avond een nieuwe code vanuit hen gekregen. Wij, Vodafone, verstrekken deze namelijk niet. Deze promocodes waren te gebruiken t/m uiterlijk 3 oktober 2024, hierna vervallen deze. Om die reden gaf LikeWize ook aan dat de code z.s.m gebruikt moest worden. Doordat de promocode afgelopen zaterdag (5 oktober) was vervallen, kreeg je een server error te zien. 

Helaas kan ik hierin niks voor je betekenen, sorry. De promocode is namelijk te laat verzilverd en alle (ongebruikte) promocodes zijn na 3 oktober vervallen. Deze zijn niet op een andere wijze te verzilveren na de vervaldatum. 

Franceska
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hi Cecilia

Dit is dus geen oplossing! Dan had er duidelijk in de mail moeten staan dat het voor 3 oktober had moeten gebeuren. Dit stond er dus niet in. 

Ik wil een gepaste oplossing voor bovenstaand en dus eventueel op een andere manier de 150 euro krijgen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3588Posts
  • 1089Oplossingen
  • 1183Likes

Begrijpelijk @Franceska. Het is ook geen oplossing, maar wel een uitleg. Ik kan mij voorstellen dat je hier het niet mee eens bent of van baalt, maar bovenstaande is wel hoe de vork in de steel steekt. De promocode is vervallen, doordat de einddatum is verstreken. Er is geen andere optie om alsnog gebruik te maken van deze actie en de ontvangen (vervallen) promocode te verzilveren. Een nieuwe promocode aanvragen is niet mogelijk, want de actie is nu echt beëindigd. Ik kan hierin dan helaas ook niks voor je betekenen.

Franceska
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

En wie kan dan wel iets voor mij betekenen? 

Franceska
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Gelukkig is de klantenservice van Vodafone wel behulpzaam en heeft een oplossing bedacht. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic