1
Vraag
2
Reageer en help mee
LouiseW

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prive Youfone naar Zakelijk Vodafone met nummerbehoud?

Ik wil graag overstappen van Youfone naar Vodafone. Ik heb bij Youfone een privé abonnement en wil graag met nummerbehoud overstappen naar Vodafone Zakelijk. Hoe stel ik dit in werking?

3 Reacties 3
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 14Posts
  • 3Oplossingen
  • 1Likes

@LouiseW Leuk dat je interesse hebt. Dat moet zeker te regelen zijn!

Kan je me via een privébericht de volgende gegevens doorsturen? Die heb ik dan nodig. Geef je dan aan of je akkoord bent met het voorstel?

Dit heb ik in een privébericht van je nodig:

- volledige naam, adres en telefoonnummer
- datum gewenste overstap
- klant/contractnummer Youfone
- e-mailadres
- IBAN
- gewenste abonnement, je kan de smaakjes bekijken op deze link

Succes met de keuzes! 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12216Posts
  • 3554Oplossingen
  • 3186Likes

Hi @Jacob 
Even een gekke vraag, maar de klant kan toch ook gewoon een particulieren abonnement nemen met op naam van zijn/haar bedrijf (dus dat deze op de naam van zijn/haar bedrijf komt te staan met een particulier abonnement)? Dan hoeft deze natuurlijk niet specifiek te kiezen voor een zakelijk abonnement, waar je nu alleen naar verwijst. Ik kan het mis hebben, maar vraag het toch even. 

Als ik me dan niet vergis zet @LouiseW eerst het contract over van Youfone naar Vodafone (privé) en wanneer deze bij Vodafone actief is, dan pas omzetten naar een zakelijk abonnement (althans, op bedrijfsnaam zetten). Misschien hier nog wat extra informatie over het overdragen. Ik probeer het iets te verduidelijken, of het moet inmiddels zijn aangepast en jij kan het allemaal in 1x direct regelen, dan heb ik niets geschreven en kan je dit bericht als STOM bericht beschouwen 😂🤣.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3569Posts
  • 1086Oplossingen
  • 1178Likes

Zeker geen stom bericht @Energieboy! Je hebt gelijk hoor. 

Het is namelijk ook mogelijk dat @LouiseW kiest voor een particuliere abonnement bij Vodafone met nummerbehoud om het nummer van Youfone over te nemen. Zodra het particuliere abonnement dan actief staat, dan kan er door middel van een contractoverdracht het abonnement worden overgezet van privé naar de bedrijfsnaam. Ook kan ze gelijk kiezen voor een zakelijke aansluiting en de daarbij behorende abonnementen. Dat is dus net wat de voorkeur heeft. 

Verder zou ik aanraden om de bestelling via 0800 0560 in orde te laten maken. Dit omdat je tijdens het bestelproces ook een verificatie code krijgt om de aanvraag van nummerbehoud te realiseren. Dan is het makkelijk om direct met elkaar in contact te zijn en uiteraard kunnen mijn collega's van de afdeling 'bestellingen' je ook nog extra advies geven. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic