Beste lezer,
Vandaag heb ik met een van uw collega's gesproken omtrent de toestelverzekering die ik begin juli, in de winkel bij Nils Kramer, heb opgezegd. Mijn oude toestel is namelijk een dag daarvoor gestolen en logischerwijs wilde ik geen verzekering houden op een toestel dat ik niet meer heb.
Op 10 augustus heb ik telefonisch contact opgenomen en kennelijk is er iets fout gegaan met de opzegging. Dat is destijds in het gesprek gezegd en ook vandaag telefonisch wederom bevestigd.
Echter krijg ik nu wel een factuur van 90 euro terwijl ik begin augustus de verzekering heb opgezegd. Hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord en ga ik ook zeker niet betalen.
Graag verzoek ik u om de kosten ofwel kwijt te schelden en een lager bedrag af te schrijven of een aangepaste factuur te sturen. Een creditnota mag natuurlijk ook, maar ik ben onder geen beding van plan om de verzekering te betalen.
Ik hoor graag van jullie.