1
Vraag
2
Reageer en help mee
Farid B.

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzegging verzekering

Beste lezer,

 

Vandaag heb ik met een van uw collega's gesproken omtrent de toestelverzekering die ik begin juli, in de winkel bij Nils Kramer, heb opgezegd. Mijn oude toestel is namelijk een dag daarvoor gestolen en logischerwijs wilde ik geen verzekering houden op een toestel dat ik niet meer heb.

 

Op 10 augustus heb ik telefonisch contact opgenomen en kennelijk is er iets fout gegaan met de opzegging. Dat is destijds in het gesprek gezegd en ook vandaag telefonisch wederom bevestigd.

 

Echter krijg ik nu wel een factuur van 90 euro terwijl ik begin augustus de verzekering heb opgezegd. Hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord en ga ik ook zeker niet betalen.

 

Graag verzoek ik u om de kosten ofwel kwijt te schelden en een lager bedrag af te schrijven of een aangepaste factuur te sturen. Een creditnota mag natuurlijk ook, maar ik ben onder geen beding van plan om de verzekering te betalen.

 

Ik hoor graag van jullie.

 

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3526Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1159Likes

Hi @Farid B., goedemorgen en welkom hier. 

Wat een vervelende situatie dat je toestel gestolen is! Ik kan mij voorstellen dat dit behoorlijk wat ongemak met zich heeft meegenomen. Allereerst is je factuur ook hoger vanwege de wijziging in je abonnement. De toestellening van je nieuwe telefoon is namelijk ook over een langere periode dan een maand berekend. Ik zie dat je gisteravond met één van mijn collega's hebt gesproken. De toestelverzekering is alsnog voor je opgezegd. Zoals aangegeven door mijn collega kan er geen vergoeding worden toegepast voor de verzekering. Via de Community heb ik hierin ook geen andere mogelijkheden. Mijn excuses daarvoor.

Farid B.
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Met andere woorden: jullie maken een fout en een klant die al jaren afnemer is van Ziggo én Vodafone mag hiervoor opdraaien? Omgekeerde wereld natuurlijk.

 

Bij dezen: ik boek het bedrag terug en jullie sturen maar een aangepaste factuur. Hier ga ik niet voor betalen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic