Caroliennijland

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummers worden niet toegevoegd aan red together

Enige maanden geleden heb ik mijn abonnement omgezet naar red together. Zowel mijn dochter wilde ik toevoegen ( zij heeft een abonnement ) en mijn zoon ook ( prepaid) voor beide telefonisch en per mail akkoord gegeven. Maar na een maand later is er nog niets veranderd behalve dat beiden extra betalen en mijn dochter haar bundel kwijt is. Nu drie keer een uur gebeld met Vodafone. Tickets aangemaakt. Etc. Iedere medewerker zegt iets anders maar geholpen zijn we niet. Zeer gefrustreerd en boos. Graag effectieve hulp en zorg dat mijn dochter weer internet heeft. mijn zoon ook trouwens want betaal ik toch voor? 

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Caroliennijland, goedemorgen en welkom hier!

De reden waarom je een kijkje neemt op de Community is natuurlijk allesbehalve fijn! De overstap naar een Red Together abonnement verloopt dus zeker niet van een leien dakje. Als ik zoek op het mobiele nummer in je profiel, dan zie ik dat er inmiddels 2 mobiele nummers onder het klantnummer hangen. Dit zouden op basis van jouw bericht in totaal dus 3 aansluitingen moeten zijn. Wil je in jouw Community profiel onder het kopje 'Persoonlijke Informatie' alle mobiele nummers eens vermelden die in het Red Together abonnement zouden moeten zitten? Dan kijk ik graag met je mee.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic