Michelledebie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Melding 'Geen rollen beschikbaar' in My Vodafone

Ik heb inmiddels een nieuw abonnement voor mijn vriend op mijn naam erbij , mijn eigen abbonement loopt ook nog. Echter kan ik ze niet beide zien in de app. 
nu als ik wil inloggen blijft hij aangeven er zijn geen rollen beschikbaar. Mijn vriend kan ook niet inloggen met mijn vodafone account want dan geeft hij dit ook aan. Ik hoor graag hoe dit opgelost kan worden

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3039Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Michelledebie, goedemorgen en welkom hier!

Na het toevoegen van een nieuw contract in My Vodafone kan het soms 24 uur duren voordat deze volledig is ingeladen. Kun je beide abonnementen nu inzien in My Vodafone en is de foutmelding verdwenen? Zo niet, dan wil ik je vragen om in je Community profiel het betreffende 06-nummer te vermelden en de gebruikersnaam (emailadres) waarmee je inlogt in My Vodafone.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3039Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Michelledebie, goedemorgen en welkom hier!

Na het toevoegen van een nieuw contract in My Vodafone kan het soms 24 uur duren voordat deze volledig is ingeladen. Kun je beide abonnementen nu inzien in My Vodafone en is de foutmelding verdwenen? Zo niet, dan wil ik je vragen om in je Community profiel het betreffende 06-nummer te vermelden en de gebruikersnaam (emailadres) waarmee je inlogt in My Vodafone.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic